Хетчбек

Такий, як ти.

Ціна, включаючи ПДВ от 934 214 грн
Детальніше про моделі

Седан

Такий,‌ ‌як‌ ‌ти.‌

Ціна, включаючи ПДВ от 1 006 989 грн
Детальніше про моделі

Хетчбек

Неймовірно стильний.

Ціна, включаючи ПДВ от 947 309 грн
Детальніше про моделі

Седан

Ніколи‌ ‌не‌ ‌зупиняйтеся‌ ‌на‌ ‌досягнутому.‌

Детальніше про моделі Фото і відео

Новий cедан

Ласкаво просимо до зони комфорту.

Детальніше про моделі

Новий універсал

Ласкаво просимо до зони комфорту.

Детальніше про моделі

Купе

Досконалості немає меж.

Ціна, включаючи ПДВ от 1 249 694 грн
Детальніше про моделі Фото і відео

Кабріолет

Ніколи не зупиняйтеся на досягнутому.

Ціна, включаючи ПДВ от 1 432 384 грн
Детальніше про моделі Фото

Coupé

Грай за своїми правилами.

Ціна, включаючи ПДВ от 1 015 161 грн
Детальніше про моделі Фото

Shooting Brake

Грай за своїми правилами.

Детальніше про моделі Фото

Coupé

Дозвольте собі більше пригод.

Детальніше про моделі Фото і відео

Оновлений седан

Надзвичайно динамічний характер

Ціна, включаючи ПДВ от 1 450 737 грн
Детальніше про моделі

Оновлений універсал

Створений для перемог у кожній справі

Ціна, включаючи ПДВ от 1 515 340 грн
Детальніше про моделі

Оновлений кабріолет

Відкритий для будь-яких викликів.

Ціна, включаючи ПДВ от 1 747 796 грн
Детальніше про моделі

Оновлений купе

Створений щоб перемагати

Ціна, включаючи ПДВ от 1 601 443 грн
Детальніше про моделі

Позашляховик

Легендарний позашляховик.

Ціна, включаючи ПДВ от 3 879 963 грн
Детальніше про моделі

Новий GLA

Ціна, включаючи ПДВ от 1 013 185 грн
Детальніше про моделі

Новий GLB

Ціна, включаючи ПДВ от 1 125 344 грн
Детальніше про моделі

SUV

Досконала міцність.

Ціна, включаючи ПДВ от 1 405 826 грн
Детальніше про моделі

Купе

Натхнення кожен день.

Ціна, включаючи ПДВ от 1 593 171 грн
Детальніше про моделі

SUV

Втілення успіху.

Ціна, включаючи ПДВ от 2 039 933 грн
Детальніше про моделі

Coupe

Ціна, включаючи ПДВ от 2 216 394 грн
Детальніше про моделі

Новий GLS-Class

S-Class серед позашляховиків.

Ціна, включаючи ПДВ от 2 582 511 грн
Детальніше про моделі

Maybach

Розкіш в найчистішому вигляді

Ціна, включаючи ПДВ от 5 318 007 грн
Детальніше про моделі

Новий S-Class Седан

Новий рівень сучасної розкоші

Ціна, включаючи ПДВ от 3 135 639 грн
Детальніше про моделі

Мінівен

Зроби свій хід.

Ціна, включаючи ПДВ от 1 504 489 грн
Детальніше про моделі

Купе

Створений руками гонщиків.

Ціна, включаючи ПДВ от 4 360 182 грн
Детальніше про моделі Фото і відео

Родстер

Ціна, включаючи ПДВ от 4 753 593 грн
Детальніше про моделі Фото

4-Door Coupé

Життя – це перегони.

Детальніше про моделі Фото

EQC

Новий досвід водіння.

Ціна, включаючи ПДВ от 1 825 126 грн
Детальніше про моделі

EQA

Для нового покоління.

Ціна, включаючи ПДВ от 1 265 099 грн
Детальніше про моделі

Ми попрацювали ще трохи, щоб ви відчували ще менше дискомфорту в дорозі.

Для максимально ефективного використання запасу ходу EQC оснащено багатьма інтелектуальними системами, що підтримують надзвичайно економну та прогнозовану манеру руху. При цьому за бажання вони допомагають водієві максимально збільшити запас ходу та активно підтримують його в досягненні місця призначення без жодного дискомфорту.

 

Режими руху.

Режими руху підтримують вас від економії енергії до спортивного стилю водіння. Особливістю є режим MAX RANGE. У цій інтелектуальній програмі руху забезпечується максимальний запас ходу.

У режимі ECO також пріоритет віддається підвищенню ефективності та зниженню витрати. З режимом COMFORT йдеться про стандартне налаштування. Він включає в себе характеристику педалі акселератора, розраховану на комфортний рух. Залежно від стилю руху вона також автоматично стає динамічнішою. У режимі SPORT навпаки програма водіння вимагає найкращої реакції для найвищої продуктивності руху.  

Асистент ECO активується у всіх програмах руху в момент рекуперації в режимі D Auto. Це ваш особистий аналітик і мотиватор. Асистент ECO у безперервному режимі визначає, чи слід автомобілю в ідеалі продовжувати котитися з мінімально можливим опором руху при відпусканні педалі акселератора або краще сповільнюватися в даний момент і, тим самим, в внаслідок рекуперації відновлювати енергію для акумулятора.

 

Активна педаль акселератора.

Інноваційна система допомагає вам з заощадженням енергії. Для цього активна педаль акселератора спілкується з вами. При цьому точка опору виконує дві важливі задачі. На точці опору система обмежує крутний момент. Додатково може показуватися максимальна швидкість, з якою потрібно їхати для досягнення пункту призначення.

 

Асистент ECO.

Зменшення споживання енергії, збільшення запасу ходу – асистент ECO допомагає вам планувати свою подорож. Він постійно аналізує, чи рухається автомобіль попереду повільніше, чи дотримуються обмеження швидкості або дорога йде під ухил.  Асистент ECO дає вам відповідну візуальну індикацію.

Асистент ECO активується у всіх програмах руху в момент рекуперації в режимі D Auto і створює можливі імітації руху накатом в фоновому режимі. Система у безперервному режимі визначає, чи слід автомобілю в ідеалі продовжувати котитися з мінімально можливим опором руху при відпусканні педалі акселератора або краще сповільнюватися в даний момент і, тим самим, в внаслідок рекуперації відновлювати енергію для акумулятора.

У програмах руху Max Range, Eco або Comfort з'являється візуальна вказівка «Прибери ногу з педалі акселератора» на комбінації приладів або (за наявності) – на проекційному дисплеї. Одночасно асистент ECO за допомогою графіки показує причину рекомендації, наприклад «Попереду перехрестя» або «Попереду схил».

 

Активний контроль запасу ходу.

Активний контроль запасу ходу постійно контролює, чи буде досягнуто заданий пункт призначення з поточним рівнем заряду батареї. Якщо він занизький і система не знаходить альтернативного маршруту, активна педаль акселератора у програмі руху MAX RANGE створює точку опору. Якщо ви їдете із цією зниженою швидкістю, то досягнете пункту призначення з бажаним рівням заряду.

Активний контроль запасу ходу реагує на змінені умови та гнучко узгоджує швидкість. Рішення залишається за вами. Якщо ви ігноруєте вказівки й продовжите натискати на педаль акселератора, система враховує це. Якщо енергії до проміжного або цільового пункту призначення недостатньо, то система планує нову зупинку для заряджання і вирішення проблеми.

У програмах руху Comfort та Sport система активного контролю запасу ходу пропонує вам перейти в режим MAX RANGE. Якщо ви встановили режим Eco, то картатий прапорець на спідометрі сигналізує про максимальну швидкість руху.

 

Рекуперація.

Електричний привід пропонує можливість змінити напрямок конвертування енергії за допомогою рекуперації. Електродвигун перетворює електричну енергію в поступальний рух транспортного засобу при прискоренні. Коли акселератор відпускається і транспортний засіб сповільнюється, електродвигун виробляє електроенергію в режимі генератора, повертає в електричну мережу. Після рекуперації вона повертається у високовольтну акумуляторну батарею й може знову використовуватися для приводу. Mercedes-Benz EQC має п'ять різних режимів рекуперації. За допомогою перемикачів на кермі можна вибрати режим від «D+» (котіння) до «D- -» (сильна рекуперація) й визначити, скільки "гальмівної" енергії буде відновлено. На ступені рекуперації D Auto активується асистент ECO, що регулює інтенсивність рекуперації відповідно до ситуації на дорозі.