Відновлювальний ремонт включає в себе наступні етапи:
- Розбирання і демонтаж пошкоджених елементів і обшивок салону для заміни пошкоджених деталей або забезпечення доступу для проведення ремонту пошкоджень
- Ремонт деформацій із застосуванням при необхідності зварювальних апаратів і систем рихтування.
- Відновлення лакофарбового покриття автомобіля і поліруванням пофарбованих поверхонь
- Збірка демонтованих елементів
- Кожен з етапів передбачає використання спеціалізованих інструментів і систем.
Розбирання, складання та демонтаж деталей кузова автомобіля і обшивок салону здійснюється на ділянці, яка обладнана підйомниками.
Рихтування або заміна кузовних деталей здійснюється на ділянках, оснащених спеціальним обладнанням, що необхідне для проведення надскладного ремонту. Для цих цілей застосовуються, крім простого ручного інструменту, зварювальне обладнання, стенди для жорсткої фіксації автомобіля, що мають у своєму оснащенні гідравлічні та механічні пристрої для зміни і виправлення геометрії кузова автомобіля.
Геометрія кузова і окремих деталей вимірюється електронною лінійкою Naja Evolution, програмне забезпечення якої містить у своїй базі вимірювання тисячі марок і моделей автомобілів. Що дозволяє перевіряти стан несучих елементів кузова автомобіля, планувати обсяг необхідних ремонтних впливів і контролювати якість проведеного ремонту надаючи замовнику гарантії якісно проведеного ремонту.
Зварка деталей проводиться напівавтоматичними електричними зварювальними апаратами фірми Telwin.
Ремонт здійснюється спеціальними ручними інструментами: молотками, насадками, наставкою (з різних матеріалів), спотером - пристосуваннями для витягування вм'ятин в місцях з обмеженим для рихтування доступом.
Повністю відновлений кузов автомобіля або окремі його елементи, перед фарбуванням, проходять етап підготовки: герметизуються зварні шви, обробляються антикорозійними матеріалами внутрішні порожнини, ідеально вирівнюються відремонтовані поверхні. Деталі обезжирюються, обробляються ґрунтовкою, що відповідає встановленим нормам технологічних вимог до процесу відновлення лакофарбового покриття автомобіля. Підготовчі роботи відбуваються на постах, обладнаних локальною системою пиловидалення і терміналами з необхідними комунікаціями: подача стисненого повітря для пневматичного обладнання, розетками 12 і 220 Вольт.
Для локального забарвлення і грунтування, підготовки великих площ автомобіля використовуються стаціонарні пости підготовки з рециркуляцією і фільтрацією повітря. При цьому очищене повітря подається зверху, через стельовий фільтр, обдуваючи автомобіль. А всмоктується знизу, через грати з фільтром, вмонтованим у підлозі, під автомобілем. Весь пост висвітлюється по периметру і має штори,що огороджені від основного приміщення. Використання цих постів дозволяє скоротити необхідний час на роботи без шкоди для якості.
При необхідності прискорити процес сушіння нанесених поверхонь їх висушують електричними інфрачервоними лампами.
Для фарбування автомобілів використовуються спеціальні автомобільні емалі на водній основі, які відповідають європейським вимогам екологічності. Для кожного автомобіля колорист підбирає фарбу індивідуально. Справа в тому, що на сьогоднішній день в автоіндустрії використовується кілька тисяч кольорів і відтінків. У кожного виробника автомобілів вони свої.
Для підбору та приготування певного кольору використовують спеціальне обладнання і програмне забезпечення. Суть приготування потрібного кольору - змішування компонентів фарби в певній, дуже точній пропорції, що визначається формулами.
Перед фарбуванням, як і перед початком ремонту в цілому, ділянки кузова над якими робота проводитися не буде, обклеюють спеціальними матеріалами: захисними стрічками, папером і т.д., для запобігання пошкодження поверхонь, потрапляння на них лакофарбових матеріалів.
Забарвлення автомобіля здійснюється в спеціальній фарбувально-сушильній камері. Камера - герметична конструкція з рециркуляцією повітря, подібної стаціонарним постам сухої підготовки - повітря подається зверху автомобіля, а всмоктується знизу. Така рециркуляція повітря необхідна для забезпечення безпилового простору в камері в момент фарбування. Навіть найменша, і на перший погляд, не видима порошинка може зіпсувати багатогодинну роботу з підготовки, в разі потрапляння при фарбуванні на поверхню автомобіля. Фарба наноситься спеціальними ручними розпилювачами за рахунок тиску.
Ці розпилювачі називаються краскопультами. При цьому повітря проходить спеціальне очищення: механічне - від різних мікроскопічних часток, термічне - для видалення води з повітря.
Фарба наноситься декількома шарами. Після короткочасної паузи наноситься лак. Нанесені фарба і лак сушаться в камері при температурі 60 градусів Цельсію. Сушка здійснюється 40-60 хвилин.
Після сушіння в камері деталь або окремий елемент залишають на 24 години, для повної полімеризації нанесених покриттів. Як правило, сушка деталей проводиться у віддаленому приміщенні, на спеціальних підставках (стендах), де такі деталі нікому не заважають і не можуть бути випадково пошкоджені. Після чого пофарбована поверхня полірується, що забезпечує високу якість і блиск покриття.
Після ремонту, заміни, забарвлення всіх деталей автомобіль збирають, монтуючи на свої місця.
Після виконання всіх технологічних операцій майстер виробництва оглядає автомобіль, перевіряючи якість робіт. І Ваш автомобіль готовий до видачі!
P.S.: Насправді, відновлювальний ремонт має більше нюансів, про які відомо тільки фахівцям. Довірте відновлення свого автомобіля професіоналам і ми забезпечимо вам високу якість проведених робіт та гарантію!