Компанія «АвтоКапітал», генеральне представництво Mercedes-Benz в Україні (Корпорація УкрАВТО), знайомить поціновувачів бренду із низкою абсолютно нових моделей, що представлені на Міжнародному автосалоні IAA MOBILITY 2021.
Mercedes-Benz впевнено йде у майбутнє, демонструючи безпрецедентну присутність бренду на Міжнародному автосалоні IAA MOBILITY 2021, що орієнтована на діалог та враження. В рамках виставки, яка буде відкрита для відвідувачів з 7 по 12 вересня 2021 року в Мюнхені, автомобільний бренд класу люкс використовує всі можливості, що передбачені новим форматом автосалону (IAA). Завдяки різноманітним тематичним заходам в центрі міста, у локаціях «Blue Lane», «Open Space», «Summit» та у виставковому центрі, Mercedes-Benz робить свій перехід до екологічно безпечного і цифрового майбутнього емоційно відчутним. Сім з десяти прем'єр – повністю електричні моделі. Це дає чітке уявлення, як електрифікація усіх суббрендів набирає обертів.
«Лідерство у сегменті електромобілів» – електрична різноманітність із зіркою
Mercedes-Benz демонструє на Одеонсплац у Мюнхені увесь спектр свого портфоліо електромобілів – від компактних моделей до розкішного седана і мінівена. У портфоліо сім нових автомобілів: EQB 350 4MATIC (споживання енергії у змішаному циклі: 16,2 кВт·год/100 км; викиди CO₂ у змішаному циклі: 0 г/км), EQE 350 (споживання енергії у змішаному циклі: 15,7-19,3 кВт·год/100 км; викиди CO₂ у змішаному циклі: 0 г/км), Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC + (споживана потужність в змішаному циклі WLTP: 21,5-23,9 кВт·год/100 км; викиди CO₂ у змішаному циклі WLTP: 0 г/км), концепт Mercedes-Maybach EQS, концепт Mercedes-Benz EQG, концепт EQT, а також концепт smart #1. На стенді представлені й актуальні моделі Mercedes-EQ: EQA 250, EQC 400 4MATIC, EQS 580 4MATIC, EQV 300, smart EQ fortwo і smart EQ fortwo coupé. Таким чином, Mercedes-Benz створює стійкий тренд для усіх суббрендів і підтверджує прагнення до лідерства у сегменті електромобілів («Lead in Electric»).
Окрім нового повністю електричного EQE та Mercedes-AMG EQS, представлені також й інші моделі, що дебютували на IAA – зокрема, перший високопродуктивний гібрид з Аффальтербаха, Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE та C-Class All-Terrain. Експозиція цих моделей супроводжується спеціальною графічною інсталяцією, а також звуковим і світловим шоу. G-Клас і вперше новий S 680 GUARD 4MATIC (витрата палива у змішаному циклі: 19,5 л/100 км; викиди CO₂ у змішаному циклі: 442 г/км) представлені у ексклюзивній зоні на верхньому поверсі.
Електричний седан бізнес-класу EQE
Бізнес-седан EQE – друга модель, що заснована на електричній архітектурі преміум-класу (EVA2), слідом за розкішним седаном EQS. Поетапний глобальний запуск відбудеться всередині 2022 року. Виробництво для світового ринку базуватиметься у Бремені, для китайського ринку – у Пекіні. EQE більш компактний, ніж EQS, і має колісну базу на 90 міліметрів коротшу – 3120 міліметрів. За зовнішніми габаритами його можна порівняти із CLS. Внутрішні розміри помітно перевищують розміри актуального E-Класу (213 модельного ряду). Внутрішній дизайн та оснащення засновані на EQS, зокрема, з MBUX Hyperscreen, автоматичними дверима підвищеної комфортності (передніми) і рульовим управлінням задньої осі, доступними у якості додаткових опцій. За рівнем шуму і вібрації (NVH) EQE є одним з кращих у своєму класі. Батарея має корисну енергоємність 90 кВт·год, а запас ходу до 660 км згідно WLTP. На початку запуску на ринку буде доступна модель EQE 350 (споживана потужність за WLTP: 15,7-19,3 кВт·год/100 км; викиди CO₂: 0 г/км) потужністю 215 кВт. Також плануються варіанти виконання потужністю близько 500 кВт.
100% емоцій, 0% викидів – Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC +
AMG EQS 53 4MATIC + – перший повністю електричний представник сімейства високодинамічних моделей, вироблених у Аффальтербасі. Він створений спеціально для автолюбителів, які шукають поєднання інноваційної електричної мобільності у розкішній атмосфері зі спортивністю і маневреністю. У недалекому майбутньому з'являться й інші електричні моделі AMG, у тому числі повністю розроблені на власній платформі AMG.EA.
В основі нового Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC + лежить концепція приводу із двома двигунами з максимальною орієнтацією на продуктивність. Потужна електрична трансмісія з одним двигуном на передній і задній осях має повністю регульований повний привід AMG Performance 4MATIC +, який оптимально передає потужність приводу у будь-яких умовах руху. Базова версія забезпечує максимальну загальну потужність 484 кВт (658 к.с.) з максимальним крутним моментом 950 Нм. Із пакетом AMG DYNAMIC PLUS, доступним у якості опції, максимальна потужність збільшується до 560 кВт (761 к.с.) у режимі RACE START з функцією наддуву. Тоді максимальний крутний момент становить до 1020 Нм. У цьому випадку новий Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC + прискорюється від 0 до 100 км/год за 3,4 секунди за умови рівня заряду акумулятора не менше 80 відсотків. У базовій версії AMG EQS прискорюється від 0 до 100 км/год за 3,8 секунди (мінімум 80% заряду акумулятора).
Моделі Mercedes-AMG завжди уособлювали емоційність, а звук автомобіля завжди був важливою частиною традиціного досвіду водіння AMG. Так буде і у майбутньому – EQS 53 4MATIC + запозичує характерний потужний звук. Його звукова система використовує спеціальні джерела і звуковий генератор для створення особливого звуку в двох версіях: «Автентичний» або «Перформанс». Цей ексклюзивний звук AMG SOUND EXPERIENCE створюється всередині і зовні з тональністю і інтенсивністю, що відповідають поточному стану водіння, обраному режиму руху або побажанням водія.
Концепт Mercedes-Maybach EQS
Mercedes-Maybach розширює свій модельний ряд розкішним повністю електричним кросовером на базі модульної архітектури електромобілів класу люкс і преміум-класу. Представляючи концепт-кар EQS, Mercedes-Maybach знайомить нас з першою повністю електричною моделлю традиційного люксового бренду. Передсерійний екземпляр демонструє типові для Maybach відмінні риси, такі як, наприклад, характерне двоколірне фарбування, а також робить крок у бік більш прогресивного уявлення бренду завдяки інноваційній технології приводу. У салоні задній простір стає зручним місцем для роботи або відпочинку завдяки сидінням Executive і пакету функцій «Особистий водій». Інтер'єр концепт-кара Mercedes-Maybach EQS настільки ж емоційний і стильний, як і екстер'єр. Атмосфера лаунж-зони гарантує розкішні та ультраексклюзивні подорожі. У передніх сидіннях простежуються паралелі із Mercedes-Maybach S-Класом. Задня частина First-Class із двома просторими індивідуальними сидіннями також запозичена у S-Класу, як і висококласна розважальна система для задніх пасажирів – разом вони гарантують найвищий рівень комфорту на борту.
Концепт-кар Mercedes-Maybach EQS заснований на модульній архітектурі для електромобілів класу люкс і преміум-класу Mercedes-Benz. На цій основі з'явиться ще одна повністю електрична модель – позашляховик EQS, який надійде у серійне виробництво у 2022 році іще до Maybach. Електрична трансмісія забезпечуватиме максимальну плавність ходу і дозволить досягти нового рівня тиші і відпочинку в салоні. За стандартом WLTP для позашляховика Mercedes-EQS запланований запас ходу складатиме близько 600 кілометрів.
Перший високодинамічний гібрид Mercedes-AMG
Напередодні IAA MOBILITY 2021, Mercedes-AMG представив перший високодинамічний гібридний автомобіль з Аффальтербаха під технологічним лейблом E PERFORMANCE, у якому використовуються технології з «Формули-1». В основі цієї концепції унікальна схема силового агрегату, що включає в себе електродвигун-генератор і АКБ на задній осі, а також акумуляторна батарея High Performance власної розробки. Завдяки особливому силовому агрегату Mercedes AMG GT 63 S E PERFORMANCE (усереднена витрата палива у змішаному циклі: 8,6 л/100 км; усереднені викиди CO₂ у змішаному циклі: 196 г/км; усереднена витрата електроенергії: 10,3 кВт∙год/100 км) поєднує міць і вражаючу динаміку із максимальною економічністю. Тим самим модель E PERFORMANCE переносить «гени» спортивної динаміки AMG у електрифіковане майбутнє. Комбінація із 4,0-літрового бітурбованого двигуна V8 та електродвигуна-генератора забезпечує сумарну потужність у 620 кВт (843 л. с.) і сумарний максимальний крутний момент у 1400 Н∙м. Миттєвий відгук електричного приводу на задній осі, швидке нарощування крутного моменту і оптимізований розподіл маси дозволяють випробувати нові відчуття від високої динаміки. Як і у «Формулі-1», АКБ спеціально розрахована на швидку віддачу і накопичення енергії. Електричний запас ходу у 12 км забезпечує практичний радіус для поїздок містом та у населених пунктах. Mercedes-AMG разом зі своїм бренд-амбасадором will.i.am запроваджують нові можливості знайомства із електрифікацією: відомий у всьому світі музикант і багаторазовий лауреат премій «Греммі» став головною дійовою особою рекламної кампанії Everything but quiet («Усе, крім тиші»). Він не тільки брав участь у розробці концепції, а й написав спеціальну пісню для відео, присвяченого виходу нової моделі.