Генеральне представництво Mercedes-Benz в Україні, компанія «АвтоКапітал» (Корпорація УкрАВТО), повідомляє про світову прем'єру абсолютно нового С-Класу, заплановану на вівторок, 23-го лютого 2021 року о 15:00 (за київським часом).
«Виведи свою зону комфорту на новий рівень» – з таким закликом Mercedes-Benz представить новий C-Клас в рамках цифрової світової прем'єри на платформі Mercedes me media. Маркус Шефер (член правління Daimler AG і Mercedes-Benz AG, відповідальний за наукові дослідження і дослідно-конструкторські розробки в Daimler, і головний виконавчий директор Mercedes-Benz Cars), Дірк Фетцер (керівник відділу продакт-менеджменту по C-Класу), Белінда Гюнтер (керівник відділу з колірних рішень та оздоблення салону), Жорж Массінг (керівник відділу цифрових транспортних засобів та мобільності) і Крістіан Фрю (головний інженер C-Класу) коротко розкажуть про ключові особливості нового автомобіля. Цифрову світову прем'єру C-Класу можна буде спостерігати в прямому ефірі за посиланням: https://media.mercedes-benz.com/c-class, після чого її запис стане доступний за запитом.
Разом з цифровою світовою прем'єрою C-Класу, яку Mercedes-Benz буде транслювати одночасно на різних каналах, як для широкої громадськості, так і для інфлюенсерів, представники ЗМІ на платформі Mercedes me media отримають доступ до більш детальної інформації та сервісів. Так, крім оригінальної англомовної аудіодоріжки, буде доступна її текстова версія на дев'яти мовах, яку можна буде паралельно читати і потім завантажити. Крім цього, будуть надані широкі матеріали для преси: відео, графічна документація, прес-релізи і зображення. Також, в рамках цифрової світової прем'єри передбачена можливість віртуального спілкування з експертами Mercedes-Benz.
На прикладі нового C-Класу Mercedes-Benz вступає у ще більш економічний світ, де цифрова складова відіграє ще більшу роль, створюючи тим самим всебічно готову до майбутнього зону комфорту – автомобіль, який вправно поєднує в собі, такі, здається, протилежності, як спортивність і комфорт – з економічністю, емоційністю та інтелектуальністю, визначаючи таким чином сучасну розкіш. Це перший представник модельного ряду штутгартського автовиробника, нове покоління якого буде повністю електрифікованим. Ще одна ключова особливість нового С-Класу – поява в ньому, після дебюту в S-Класі, системи MBUX (Mercedes-Benz User Experience) другого покоління. Таким чином, його салон стає ще більш цифровим і інтелектуальним.