Офіційне представництво Mercedes-Benz в Україні, компанія «АвтоКапітал» (структурний підрозділ Корпорації УкрАВТО) представляє оновлені седан і універсал Mercedes-AMG E 63 4MATIC +
«Завдяки ефективному двигуну V8 і повному приводу із змінним розподілом крутного моменту, E 63 4MATIC + пропонує не тільки продуктивність і динаміку на найвищому рівні, але також значно підвищує комфорт, зберігаючи відмітний характер AMG. Завдяки значним оновленням дизайну, які допомагають E-Class з Аффальтербаха демонструвати поліпшені аеродинамічні показники, наші клієнти отримують ще більш привабливий зовнішній вигляд », - каже Тобіас Моерс, Голова Правління Mercedes-AMG GmbH.
Більш яскравий дизайн і покращена аеродинаміка
З моменту презентації в 1986 році легендарного «Молота», Mercedes-Benz Е-Class став однією з ключових моделей Mercedes-AMG. В останньому поколінні динаміка спортивних автомобілів з Аффальтербаха поєднується зі значно більшим комфортом і доповнюється великим оновленням дизайну.
Помітна зовнішність моделей E 63 4MATIC + в значній мірі обумовлена технічними рішеннями. Тісна співпраця дизайнерів і фахівців з аеродинаміки призвело не тільки до вражаючого стилю кузова AMG, а й до оптимизированному аеродинамічному балансу, що забезпечує прекрасні характеристики керованості на звивистих дорогах і оптимальну стійкість при швидкій їзді по автомагістралі.
Щоб забезпечити оптимальний обдув 4,0-літрового двигуна AMG V8 Biturbo і охолодження наддувочного повітря, площа повітрязабірників збільшена, а поперечні ламелі формують напрямок повітряного потоку.
Рестайлінгову передню частину відрізняє збільшена решітка радіатора характерного для AMG дизайну з дванадцятьма вертикальними жалюзі і трьох променевої зіркою по центру. Змінений передній бампер, виконаний в дизайні крила реактивного літака Jet-Wing, з трьома великими повітрозабірниками і переднім сплиттером, який доповнює загальний вигляд автомобіля, а також значно знижує підйомну силу на передній осі. У базовому виконанні спліттер забарвлений в колір кузова автомобіля, а в модифікації «S» виконаний в кольорі Silver Shadow. Ще однією яскравою візуальною особливістю є аеродинамічні елементи глянцевого чорного кольору, в центрі і по краях переднього бампера.
Нові плоскі повністю світлодіодні фари Multibeam LED, закруглений капот з «силовими» виступами і розширені на 27 міліметрів передні колісні арки створюють абсолютно новий, ще більш динамічний зовнішній вигляд.
У задній частині седана відразу кидаються в очі нові 2-х секційні ліхтарі, візуально пов'язані декоративної смугою з блискучого хрому. На універсалі вона триває до зовнішнього краю ліхтарів, а ось їх форма залишилася колишньою.
Оновлений задній бампер підкреслює ширину кузова, а також позитивно впливає на аеродинаміку. Його нижня частина виконана в глянсовому чорному кольорі і елегантно акцентована декоративним елементом в кольорі Silver Shadow, контурно підкреслює насадки вихлопних труб.
В якості нових кольорів кузова доступні: «графітовий сірий металік», «високотехнологічний сріблястий металік», а також «блискучий синій матовий magno». Останній раніше був зарезервований для сімейства AMG GT і доступний в якості ексклюзивного колірного відтінку AMG в сімействі E-Class виключно для моделей 63-й серії.
Інтер'єр зі спортивної атмосферою і підвищеним комфортом
Інтер'єр також значно оновився і поєднує в собі спортивну атмосферу з високоякісними матеріалами і характерними елементами AMG. Фонове освітлення салону з індивідуальними настройками поставляється в стандартній комплектації.
Сидіння AMG пропонують надійну бічну підтримку і високий комфорт в далеких поїздках, а також мають спеціальну схему оббивки і значок «AMG» на спинках передніх крісел. Також можна замовити сидіння AMG Performance з інтегрованими в спинку підголівниками та ще більш розвиненою бічною підтримкою.
Сидіння оббиті шкірою наппа, але за бажанням доступні й інші варіанти. В асортимент оббивки входить нове поєднання шкіри наппа чорного і сіро-титанового перлового квітів з контрастною жовтою стрічкою. Інтер'єр модифікації «S» включає обробку шкірою наппа приладової панелі і підвіконного пояса на дверях, а також ремені безпеки кольору «кришталевий сірий».
Штучний інтелект з ім'ям і додатковими функціями: «Привіт, Мерседес»
Два дисплея - комбінації приладів і мультимедійної системи, розташовані під загальним склом. У базовій моделі встановлені монітори діагоналлю 10,25 дюйма, в модифікації «S» - 12,25-дюймові. Водій може перемикатися між трьома стилями відображення AMG: «Сучасна класика», «Спорт» і «Суперспорт».
Особливістю інтер'єру, оновленого Mercedes-AMG E 63 4MATIC + стала інформаційно-розважальна система MBUX з сенсорним управлінням, голосовими командами, а також характерними для AMG настройками, функціями і відображенням інформації. Наприклад, дані про настройках, роботі і прогріванні двигуна, індикатор перемикання передач, покажчик рівня перевантажень, гоночний комп'ютер RACETIMER, візуалізацію роботи приводу і дані телеметрії.
Голосове
управління, активований словами «Привіт, Мерседес», також є частиною стандартної комплектації. Завдяки штучному інтелекту MBUX розпізнає і розуміє команди, пов'язані з інформаційно-розважальними і транспортними функціями.
4,0-літровий двигун AMG V8 Biturbo
Mercedes-AMG E 63 4MATIC + розвиває потужність в 571 к.с. і крутний момент 750 Нм. На розгін від 0 до 100 км / год у седана йде всього 3,5 секунди, а у універсала - 3,6 секунди. Для модифікації «S» ці показники: 3,4 і 3,5 секунди відповідно.
Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC + розвиває потужність 612 к.с. і максимальний крутний момент 850 Нм. Він доступний в широкому діапазоні від 2500 до 4500 об / хв, забезпечуючи, таким чином, чудову чуйність при будь-якому положенні педалі акселератора.
9-ступінчаста коробка передач AMG SPEEDSHIFT MCT з коротким часом перемикання і високою ефективністю
Робота 9-ступінчастої коробки передач AMG SPEEDSHIFT MCT відповідає вимогам до високоефективних автомобілів. Автономне програмне забезпечення і технологія подвійного зчеплення забезпечують надзвичайно короткий час перемикання і швидке багаторазове зниження передач, забезпечуючи незабутні емоції. Момент перемикання змінюється в залежності від обраного перемикачем AMG DYNAMIC SELECT режиму руху. У програмах руху «Sport», «Sport +» і «RACE» автоматично включається ефект подвійного виключення зчеплення при перемиканні на знижену передачу. У режимі «Comfort» автоматично активується функція відключення і запуску двигуна «ECO Start / Stop», а в «Individual» - може бути активована функція руху накатом «Gliding».
Підвіска для максимальної динаміки і підвищеного комфорту
Високу маневреність і динаміку при сильних поперечних прискореннях на нових моделях забезпечує багатокамерна пневматична підвіска AMG Ride Control + з адаптивною системою амортизації для кожного колеса ADS + з електронним управлінням.
Жорсткість підвіски можна регулювати в широкому діапазоні в залежності від обраної програми руху і поточної ситуації. Три варіанти налаштувань - «Comfort», «Sport» і «Sport +», пропонують вибір від розслабленої комфортної до максимально спортивної їзди. І тепер ця різниця більш відчутна. Підвіска, таким чином, забезпечує фірмовий комфорт Mercedes E-Class в поєднанні з високою точністю управління і динамікою водіння AMG.
Повний привід AMG Performance 4MATIC + з режимом «Drift»
Всі варіанти Mercedes-AMG E 63 4MATIC + в стандартній комплектації оснащені повним приводом AMG Performance 4MATIC +. Ця інтелектуальна система поєднує в собі переваги різних концепцій приводу, забезпечуючи оптимальне зчеплення на будь-якій поверхні і при будь-яких умовах.
На додаток до високої тязі і динаміці в поворотах, система повного приводу також покращує поздовжню динаміку для ще більш потужного прискорення. Найкраще можливий розподіл крутного моменту розраховується безперервно і реалізується за допомогою механічної муфти з електронним управлінням - від плавно мінливого між осями до чисто заднього приводу, що дозволяє дріфтовать. Для цього модифікація «S» вже в стандартному оснащенні має спеціальний режим «Drift», який можна активувати в режимі «RACE», за умови, що ESP® відключена, а коробка переведена в режим ручного перемикання. Коли активований режим дріфту, E 63 S 4MATIC + стає заднеприводним автомобілем. І буде таким, поки водій не відключить цей режим.
Блокування заднього міжколісного диференціала для оптимального зчеплення
Для поліпшення тяги і динаміки водіння, високопродуктивні моделі AMG оснащені блокується заднім міжколісним диференціалом AMG з електронним управлінням. Це зменшує прослизання внутрішнього колеса при проходженні поворотів без будь-якого втручання гальмівної системи.
Також автомобіль дозволяє розганятися швидше і залишається більш стійким при гальмуванні на високих швидкостях, так як блокування диференціала покращує зчеплення з дорогою. Але, найбільшою перевагою такого диференціала є точний контроль і попереджувальні дії. Завдяки цьому зсувається поріг втрати зчеплення і полегшується керування автомобілем в граничних режимах.
Система ESP® з трьома настройками: «ESP ON», «ESP SPORT Handling Mode» і «ESP OFF», працює точно в унісон з блокуванням заднього міжколісного диференціала і повним приводом, забезпечуючи видатну динаміку.
Хороший контроль завдяки рульовому управлінню AMG і високоефективною гальмівною системою AMG
Електромеханічний підсилювач керма вражає своєю точною і прозорою зворотним зв'язком завдяки спортивній настройці. Зусилля на кермі змінюється - зменшується при низьких і збільшується при високих швидкостях. А ступінь допомоги підсилювача визначається обраним режимом руху.
Модифікація «S» оснащена ще більшими передніми гальмівними дисками розміром 390 x 36 мм. А в якості опції для неї пропонується карбоново-керамічна гальмівна система AMG з гальмівними дисками розміром 402 x 39 мм спереду і 360 x 32 мм ззаду.
Втім, якщо замовити для базової версії опціональний пакет AMG Dynamic Plus, то вона матиме режимом руху «RACE», включаючи настройку для дріфту, високопродуктивну гальмівну систему від модифікації «S» з гальмівними супортами, пофарбованими в червоний колір, і рульове колесо AMG Performance з обшитим мікроволокном DINAMICA ободом і перемикачами AMG.
AMG DYNAMIC SELECT і AMG DYNAMICS для особливого досвіду водіння
При наявності до шести режимів руху AMG DYNAMIC SELECT - «Slippery», «Comfort», «Sport», «Sport +», «Individual» і «RACE» (в стандартній комплектації модифікації «S») характеристики нових моделей змінюються дотиком пальця. Доступний діапазон налаштувань - від найбільш ефективних і комфортних, до максимально спортивних. Режими змінюють такі ключові параметри, як реакція двигуна, перемикання трансмісії, настройки підвіски і рульового управління.
В програмах режимів руху AMG DYNAMIC SELECT інтегрована і система управління динамікою автомобіля AMG DYNAMICS. Її функції можуть бути обрані індивідуально за допомогою перемикачів AMG на рульовому колесі. Рівні «Basic», «Advanced», «Pro» і «Master» впливають, наприклад, на алгоритм роботи ESP® і повного приводу 4MATIC +. Залежно від обраного режиму - змінюється поведінка машини від надзвичайно стабільного до високо динамічного. Що відповідає характерам машин з Аффальтербаха.