Хетчбек

Зручний супутник на кожен день.

Детальніше про моделі

Седан

Такий,‌ ‌як‌ ‌ти.‌

Детальніше про моделі

Хетчбек

Спортивна функціональність

Детальніше про моделі

Седан

Ласкаво просимо до зони комфорту.

Детальніше про моделі

Універсал

Ласкаво просимо до зони комфорту.

Детальніше про моделі

Coupé

Нове купе CLA

Детальніше про моделі

Coupé

Mercedes-Benz CLE Coupe

Детальніше про моделі

Cabriolet

Mercedes-Benz CLE Cabriolet

Детальніше про моделі

Седан

Новий седан Mercedes-Benz Е-Класу

Детальніше про моделі

Універсал

Новий універсал Mercedes-Benz E-Класу

Детальніше про моделі

G-Class

Легендарний позашляховик.

Детальніше про моделі

Новий G-Class

Новий Mercedes-Benz G-Class

Детальніше про моделі

GLB FL

Новий Mercedes-Benz GLB

Детальніше про моделі

SUV

Привабливий. На будь-якій дорозі.

Детальніше про моделі

Купе

Новий Mercedes-Benz GLС купе.

Детальніше про моделі

SUV FL

Новий Mercedes-Benz GLE SUV

Детальніше про моделі

Coupe FL

Новий Mercedes-Benz GLE Coupe.

Детальніше про моделі

Mercedes-Benz GLS FL

Новий Mercedes-Benz GLS

Детальніше про моделі

Mercedes-Maybach FL

Новий Mercedes-Maybach GLS

Детальніше про моделі

Mercedes-Benz S-Class

Новий рівень сучасної розкоші

Детальніше про моделі

Maybach

Новий рівень сучасної розкоші

Детальніше про моделі

Новий родстер Mercedes-AMG

Відродження зірки.

Детальніше про моделі

Мінівен

Зроби свій хід.

Детальніше про моделі

4-Door Coupé

Заяви про себе.

Детальніше про моделі

EQA

Для нового покоління.

Детальніше про моделі

EQA FL

Для нового покоління.

Детальніше про моделі

EQB

Електрична мобільність у новому вимірі.

Детальніше про моделі

EQB FL

Електрична мобільність у новому вимірі.

Детальніше про моделі

EQC

Новий досвід водіння.

Детальніше про моделі

Седан

Це для всіх органів почуттів.

Детальніше про моделі

SUV

Новий рівень універсальності.

Детальніше про моделі

EQS

Cвіт нових можливостей.

Детальніше про моделі

EQS SUV

Новий   EQS SUV   від   Mercedes-Benz.

Детальніше про моделі

Презентація оновленого седана і універсала Mercedes-AMG E 63 4MATIC +

Презентація оновленого седана і універсала Mercedes-AMG E 63 4MATIC +

Офіційне представництво Mercedes-Benz в Україні, компанія «АвтоКапітал» (структурний підрозділ Корпорації УкрАВТО) представляє оновлені седан і універсал Mercedes-AMG E 63 4MATIC +

«Завдяки ефективному двигуну V8 і повному приводу із змінним розподілом крутного моменту, E 63 4MATIC + пропонує не тільки продуктивність і динаміку на найвищому рівні, але також значно підвищує комфорт, зберігаючи відмітний характер AMG. Завдяки значним оновленням дизайну, які допомагають E-Class з Аффальтербаха демонструвати поліпшені аеродинамічні показники, наші клієнти отримують ще більш привабливий зовнішній вигляд », - каже Тобіас Моерс, Голова Правління Mercedes-AMG GmbH.

Більш яскравий дизайн і покращена аеродинаміка

З моменту презентації в 1986 році легендарного «Молота», Mercedes-Benz Е-Class став однією з ключових моделей Mercedes-AMG. В останньому поколінні динаміка спортивних автомобілів з Аффальтербаха поєднується зі значно більшим комфортом і доповнюється великим оновленням дизайну.

Помітна зовнішність моделей E 63 4MATIC + в значній мірі обумовлена технічними рішеннями. Тісна співпраця дизайнерів і фахівців з аеродинаміки призвело не тільки до вражаючого стилю кузова AMG, а й до оптимизированному аеродинамічному балансу, що забезпечує прекрасні характеристики керованості на звивистих дорогах і оптимальну стійкість при швидкій їзді по автомагістралі.

Щоб забезпечити оптимальний обдув 4,0-літрового двигуна AMG V8 Biturbo і охолодження наддувочного повітря, площа повітрязабірників збільшена, а поперечні ламелі формують напрямок повітряного потоку.

Рестайлінгову передню частину відрізняє збільшена решітка радіатора характерного для AMG дизайну з дванадцятьма вертикальними жалюзі і трьох променевої зіркою по центру. Змінений передній бампер, виконаний в дизайні крила реактивного літака Jet-Wing, з трьома великими повітрозабірниками і переднім сплиттером, який доповнює загальний вигляд автомобіля, а також значно знижує підйомну силу на передній осі. У базовому виконанні спліттер забарвлений в колір кузова автомобіля, а в модифікації «S» виконаний в кольорі Silver Shadow. Ще однією яскравою візуальною особливістю є аеродинамічні елементи глянцевого чорного кольору, в центрі і по краях переднього бампера.

Нові плоскі повністю світлодіодні фари Multibeam LED, закруглений капот з «силовими» виступами і розширені на 27 міліметрів передні колісні арки створюють абсолютно новий, ще більш динамічний зовнішній вигляд.

У задній частині седана відразу кидаються в очі нові 2-х секційні ліхтарі, візуально пов'язані декоративної смугою з блискучого хрому. На універсалі вона триває до зовнішнього краю ліхтарів, а ось їх форма залишилася колишньою.

Оновлений задній бампер підкреслює ширину кузова, а також позитивно впливає на аеродинаміку. Його нижня частина виконана в глянсовому чорному кольорі і елегантно акцентована декоративним елементом в кольорі Silver Shadow, контурно підкреслює насадки вихлопних труб.

В якості нових кольорів кузова доступні: «графітовий сірий металік», «високотехнологічний сріблястий металік», а також «блискучий синій матовий magno». Останній раніше був зарезервований для сімейства AMG GT і доступний в якості ексклюзивного колірного відтінку AMG в сімействі E-Class виключно для моделей 63-й серії.

Інтер'єр зі спортивної атмосферою і підвищеним комфортом

Інтер'єр також значно оновився і поєднує в собі спортивну атмосферу з високоякісними матеріалами і характерними елементами AMG. Фонове освітлення салону з індивідуальними настройками поставляється в стандартній комплектації.

Сидіння AMG пропонують надійну бічну підтримку і високий комфорт в далеких поїздках, а також мають спеціальну схему оббивки і значок «AMG» на спинках передніх крісел. Також можна замовити сидіння AMG Performance з інтегрованими в спинку підголівниками та ще більш розвиненою бічною підтримкою.

Сидіння оббиті шкірою наппа, але за бажанням доступні й інші варіанти. В асортимент оббивки входить нове поєднання шкіри наппа чорного і сіро-титанового перлового квітів з контрастною жовтою стрічкою. Інтер'єр модифікації «S» включає обробку шкірою наппа приладової панелі і підвіконного пояса на дверях, а також ремені безпеки кольору «кришталевий сірий».

Штучний інтелект з ім'ям і додатковими функціями: «Привіт, Мерседес»

Два дисплея - комбінації приладів і мультимедійної системи, розташовані під загальним склом. У базовій моделі встановлені монітори діагоналлю 10,25 дюйма, в модифікації «S» - 12,25-дюймові. Водій може перемикатися між трьома стилями відображення AMG: «Сучасна класика», «Спорт» і «Суперспорт».

Особливістю інтер'єру, оновленого Mercedes-AMG E 63 4MATIC + стала інформаційно-розважальна система MBUX з сенсорним управлінням, голосовими командами, а також характерними для AMG настройками, функціями і відображенням інформації. Наприклад, дані про настройках, роботі і прогріванні двигуна, індикатор перемикання передач, покажчик рівня перевантажень, гоночний комп'ютер RACETIMER, візуалізацію роботи приводу і дані телеметрії.

Голосове 

управління, активований словами «Привіт, Мерседес», також є частиною стандартної комплектації. Завдяки штучному інтелекту MBUX розпізнає і розуміє команди, пов'язані з інформаційно-розважальними і транспортними функціями.

4,0-літровий двигун AMG V8 Biturbo

Mercedes-AMG E 63 4MATIC + розвиває потужність в 571 к.с. і крутний момент 750 Нм. На розгін від 0 до 100 км / год у седана йде всього 3,5 секунди, а у універсала - 3,6 секунди. Для модифікації «S» ці показники: 3,4 і 3,5 секунди відповідно.

Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC + розвиває потужність 612 к.с. і максимальний крутний момент 850 Нм. Він доступний в широкому діапазоні від 2500 до 4500 об / хв, забезпечуючи, таким чином, чудову чуйність при будь-якому положенні педалі акселератора.

9-ступінчаста коробка передач AMG SPEEDSHIFT MCT з коротким часом перемикання і високою ефективністю

Робота 9-ступінчастої коробки передач AMG SPEEDSHIFT MCT відповідає вимогам до високоефективних автомобілів. Автономне програмне забезпечення і технологія подвійного зчеплення забезпечують надзвичайно короткий час перемикання і швидке багаторазове зниження передач, забезпечуючи незабутні емоції. Момент перемикання змінюється в залежності від обраного перемикачем AMG DYNAMIC SELECT режиму руху. У програмах руху «Sport», «Sport +» і «RACE» автоматично включається ефект подвійного виключення зчеплення при перемиканні на знижену передачу. У режимі «Comfort» автоматично активується функція відключення і запуску двигуна «ECO Start / Stop», а в «Individual» - може бути активована функція руху накатом «Gliding».

Підвіска для максимальної динаміки і підвищеного комфорту

Високу маневреність і динаміку при сильних поперечних прискореннях на нових моделях забезпечує багатокамерна пневматична підвіска AMG Ride Control + з адаптивною системою амортизації для кожного колеса ADS + з електронним управлінням.

Жорсткість підвіски можна регулювати в широкому діапазоні в залежності від обраної програми руху і поточної ситуації. Три варіанти налаштувань - «Comfort», «Sport» і «Sport +», пропонують вибір від розслабленої комфортної до максимально спортивної їзди. І тепер ця різниця більш відчутна. Підвіска, таким чином, забезпечує фірмовий комфорт Mercedes E-Class в поєднанні з високою точністю управління і динамікою водіння AMG.

Повний привід AMG Performance 4MATIC + з режимом «Drift»

Всі варіанти Mercedes-AMG E 63 4MATIC + в стандартній комплектації оснащені повним приводом AMG Performance 4MATIC +. Ця інтелектуальна система поєднує в собі переваги різних концепцій приводу, забезпечуючи оптимальне зчеплення на будь-якій поверхні і при будь-яких умовах.

На додаток до високої тязі і динаміці в поворотах, система повного приводу також покращує поздовжню динаміку для ще більш потужного прискорення. Найкраще можливий розподіл крутного моменту розраховується безперервно і реалізується за допомогою механічної муфти з електронним управлінням - від плавно мінливого між осями до чисто заднього приводу, що дозволяє дріфтовать. Для цього модифікація «S» вже в стандартному оснащенні має спеціальний режим «Drift», який можна активувати в режимі «RACE», за умови, що ESP® відключена, а коробка переведена в режим ручного перемикання. Коли активований режим дріфту, E 63 S 4MATIC + стає заднеприводним автомобілем. І буде таким, поки водій не відключить цей режим.

Блокування заднього міжколісного диференціала для оптимального зчеплення

Для поліпшення тяги і динаміки водіння, високопродуктивні моделі AMG оснащені блокується заднім міжколісним диференціалом AMG з електронним управлінням. Це зменшує прослизання внутрішнього колеса при проходженні поворотів без будь-якого втручання гальмівної системи.

Також автомобіль дозволяє розганятися швидше і залишається більш стійким при гальмуванні на високих швидкостях, так як блокування диференціала покращує зчеплення з дорогою. Але, найбільшою перевагою такого диференціала є точний контроль і попереджувальні дії. Завдяки цьому зсувається поріг втрати зчеплення і полегшується керування автомобілем в граничних режимах.

Система ESP® з трьома настройками: «ESP ON», «ESP SPORT Handling Mode» і «ESP OFF», працює точно в унісон з блокуванням заднього міжколісного диференціала і повним приводом, забезпечуючи видатну динаміку.

Хороший контроль завдяки рульовому управлінню AMG і високоефективною гальмівною системою AMG

Електромеханічний підсилювач керма вражає своєю точною і прозорою зворотним зв'язком завдяки спортивній настройці. Зусилля на кермі змінюється - зменшується при низьких і збільшується при високих швидкостях. А ступінь допомоги підсилювача визначається обраним режимом руху.

Модифікація «S» оснащена ще більшими передніми гальмівними дисками розміром 390 x 36 мм. А в якості опції для неї пропонується карбоново-керамічна гальмівна система AMG з гальмівними дисками розміром 402 x 39 мм спереду і 360 x 32 мм ззаду.

Втім, якщо замовити для базової версії опціональний пакет AMG Dynamic Plus, то вона матиме режимом руху «RACE», включаючи настройку для дріфту, високопродуктивну гальмівну систему від модифікації «S» з гальмівними супортами, пофарбованими в червоний колір, і рульове колесо AMG Performance з обшитим мікроволокном DINAMICA ободом і перемикачами AMG.

AMG DYNAMIC SELECT і AMG DYNAMICS для особливого досвіду водіння

При наявності до шести режимів руху AMG DYNAMIC SELECT - «Slippery», «Comfort», «Sport», «Sport +», «Individual» і «RACE» (в стандартній комплектації модифікації «S») характеристики нових моделей змінюються дотиком пальця. Доступний діапазон налаштувань - від найбільш ефективних і комфортних, до максимально спортивних. Режими змінюють такі ключові параметри, як реакція двигуна, перемикання трансмісії, настройки підвіски і рульового управління.

В програмах режимів руху AMG DYNAMIC SELECT інтегрована і система управління динамікою автомобіля AMG DYNAMICS. Її функції можуть бути обрані індивідуально за допомогою перемикачів AMG на рульовому колесі. Рівні «Basic», «Advanced», «Pro» і «Master» впливають, наприклад, на алгоритм роботи ESP® і повного приводу 4MATIC +. Залежно від обраного режиму - змінюється поведінка машини від надзвичайно стабільного до високо динамічного. Що відповідає характерам машин з Аффальтербаха.