Компанія «АвтоКапітал», генеральне представництво Mercedes-Benz в Україні (Корпорація УкрАВТО), повідомляє про світову прем’єру нового покоління розкішного родстера Mercedes-AMG SL!
Новий Mercedes-AMG SL, що є втіленням ікони автомобільного дизайну, повертається до своїх витоків – отримуючи класичний м’який складаний дах та спортивний характер. У той же час цей розкішний родстер з конфігурацією сидінь 2+2 особливо добре пасує для повсякденної експлуатації та вперше отримує повний привід. Його спортивну спрямованість підкреслюють такі високотехнологічні компоненти, як підвіска AMG ACTIVE RIDE CONTROL з активною поперечною стабілізацією кузова, функція підрулювання коліс заднього моста, опційна гальмівна система AMG підвищеної потужності з керамічно-композитними дисками або фари DIGITAL LIGHT у серійному оснащенні. У комбінації із бітурбованим 4,0-літровим двигуном AMG V8 це гарантує максимально яскраві відчуття за кермом. Новий SL був розроблений у Аффальтербасі повністю силами Mercedes-AMG як послідовний представник сегменту спортивної розкоші (Performance Luxury). На момент виходу на ринок будуть доступні дві моделі з двигуном AMG V8.
Майже 70 років тому в Штутгарті дебютував спортивний автомобіль, який одразу став легендою. Візіонерська ідея доповнити потенціал марки Mercedes-Benz успіхами в автоспорті призвела до появи першого автомобіля SL – гоночного спорткара, пристосованого для експлуатації на дорогах загального користування. Через короткий час після свого дебюту у 1952 р. 300 SL (під внутрішнім позначенням W 194) відзначився безперервною серією успіхів на світових гоночних трасах. Так у свій перший рік існування він здобув, зокрема, феноменальну подвійну перемогу у легендарній 24-годинній гонці Ле-Ман, а у боротьбі за Ювілейне гран-прі на трасі Нюрбургрінг він посів перші чотири місця. Завдяки своїм успіхам автомобіль SL швидко набув статусу легенди.
Наступником цього гоночного автомобіля став у 1954 р. серійний спорткар 300 SL (W 198), який через незвичайність своїх дверей отримав прізвисько «Крило чайки». У 1999 році журі з автомобільних журналістів назвало його «Спорткаром століття». Серед інших яскравих подій в історії цієї моделі варто відзначити «Пагоду» (W 113, 1963-1971 рр.), вічно юного R 107 (1971-1989), який випускався цілих 18 років, а також його наступника R 129, ефектна клиноподібна форма якого принесла йому славу скульптурного витвору. Таким чином, поєднання з двох букв «SL» досі уособлює одну з небагатьох справжніх ікон світового автомобільного дизайну.
У цій історії розвитку, що налічує десятиліття, від «чистопородного» гоночного автомобіля до відкритого спорткара класу «люкс» новий Mercedes-AMG SL стає тепер ще однією важливою віхою. Спортивність свого пращура SL він поєднує з унікальною розкішшю та технічною довершеністю сучасних моделей Mercedes.
«Автомобіль SL – це дизайн-ікона: ось вже майже 70 років цей ефектний спорткар захоплює клієнтів Mercedes усіх поколінь по всьому світу. Новий SL – родстер, відроджений Mercedes-AMG – більше ніж будь-коли залишається символом цієї багаторічної чарівності», зазначила Брітта Зеегер, член правління Daimler AG, відповідальна за збут у підрозділі Mercedes-Benz Cars.
«Новий SL поєднує в собі спортивні гени свого пращура SL з характерним для AMG досвідом водіння. Одночасно він пропонує розкіш та комфорт абсолютно топового рівня. Така комбінація унікальна в сегменті спортивних автомобілів, що відображається також в інтер'єрі – де високий комфорт і висока якість поєднуються зі спортивністю у правильній пропорції. Високоякісна комбінація з аналогового світу та найсучасніших цифрових рішень дає ясно зрозуміти, що новий SL знаменує собою відродження ікони стилю в контексті сучасної епохи», зазначив Філіп Шимер, голова правління Mercedes-AMG GmbH.
«Ми у Mercedes-AMG вважаємо за честь, що нам довірили розробити нове втілення цієї дизайн-ікони серед спорткарів. Коли нам було доручено розробку абсолютно нового SL, ми змогли почати з нуля, а не добудовувати існуючу конструкцію. Ми пишаємося результатом, який вкотре підтверджує високу компетентність інженерів-конструкторів з Аффальтербаха. Нова концепція із конфігурацією сидінь 2+2 поєднує високу динаміку з високим комфортом та необмеженою пристосованістю до повсякденної експлуатації», розповів Йохен Херманн, головний технічний директор Mercedes-AMG GmbH.
Завдяки своєму привабливому дизайну, найсучаснішим технічним рішенням та екстраординарним ходовим якостям новий Mercedes-AMG SL визначає стандарти в сегменті спорткарів класу «люкс». Дизайн екстер'єру зачаровує ідеальною тріадою властивостей: тут сучасна філософія дизайну Mercedes-Benz, що відображається у чуттєвій чіткості, поєднується з притаманною AMG спортивністю та характерними деталями. Два "силових" ребра на капоті – лише одна з безлічі посилань до автомобіля SL першого покоління. Чергування світла і тіні робить зовнішній вигляд візуально легким. Таким чином, з першого ж погляду стає ясно, що новий SL повернувся до своїх спортивних витоків.
Дизайн екстер'єру: збалансованість форм у поєднанні зі спортивними генами
Особливості, що визначають дизайн кузова: короткі звіси, довгий капот, зміщений назад пасажирський салон із нахиленим лобовим склом і задня атлетична частина кузова. З цього в результаті складаються типові для автомобіля SL пропорції. Вони і надають цьому родстеру його атлетично-динамічний вигляд – разом з об'ємними колісними арками і великими колесами з легкосплавними дисками, встановленими врівень з кузовом. У піднятому стані органічно інтегрований м'який складаний дах посилює враження, що автомобіль виконаний у дусі спортивного пуризму.
Характерне для AMG облицювання решітки радіатора підкреслює відчуття ширини передньої частини кузова і своїми 14-ма вертикальними ламелями віддає данину пошани пращуру всіх моделей SL – легендарному гоночному автомобілю 300 SL 1952. Серед інших характерних елементів дизайну плоскі, різко окреслені світлодіодні фари DIGITAL LIGHT, а також плоскі задні ліхтарі на світлодіодах.
Дизайн інтер'єру: Спортивна розкіш з «гіпераналоговою» передньою панеллю
Інтер'єр нового Mercedes-AMG SL відображає трансформацію традиції першого родстера 300 SL у дусі сучасної доби. При цьому нове втілення дизайн-ікони ідеально поєднує спортивні переваги з розкішшю. Розкішні матеріали та скрупульозне опрацювання деталей підкреслюють прагнення забезпечити максимальний комфорт. Виконання передньої панелі аж до регульованого центрального дисплея на центральній консолі орієнтоване на водія. У той же час абсолютно нова концепція габаритів салону з конфігурацією сидінь 2+2 забезпечує більше простору та функціональності. Місця ззаду підвищують практичність автомобіля у повсякденній експлуатації та дають можливість розміщення в салоні пасажирів зростом до 1,50 м.
При оздобленні інтер'єру нового автомобіля дизайнерів надихав мінімалістичний салон родстера 300 SL. Результатом цього стала цікава комбінація з аналогової геометрії та цифрового всесвіту, що отримала назву «гіпераналогової». Наочним прикладом цього може бути повністю цифрова комбінація приладів, інтегрована у 3D-козирок. У інформаційно-розважальній системі MBUX, якою автомобіль оснащується серійно, пропонується на вибір ряд спеціальних – характерних для цієї моделі – стилів відображення та різних режимів.
Однією з багатьох яскравих особливостей нового SL є скульптурний дизайн його спортивних сидінь AMG, які оснащені електрорегулюванням і входять до базової комплектації. Інтегровані у спинки сидінь підголівники підкреслюють спортивний характер автомобіля. На серійній основі застосовується система AIRSCARF: тепле повітря, що надходить у пасажирський салон з вентиляційних отворів у підголівниках, подібно до шарфу «огортає» шию і потилицю водія та переднього пасажира. Ідеальна ергономіка та різноманітний дизайн оздоблення та окантовки сидінь довершують синтез високих технологій, спортивної динаміки та розкоші. Як опція пропонуються сидіння AMG Performance.
Система MBUX (Mercedes-Benz User Experience) нового покоління відрізняється інтуїтивно зрозумілим управлінням та здатністю до навчання. У ній міститься безліч функціональних можливостей, і вона має структуру управління, як у системи MBUX другого покоління, що дебютувала в новому Mercedes-Benz S-Клас. В автомобілі SL це доповнюється комплексом можливостей, властивих AMG, з п'ятьма стилями відображення. Такі ексклюзивні пункти меню, як AMG Performance або AMG TRACK PACE також підкреслюють спортивний характер цього автомобіля.
Каркас кузова: нова архітектура для родстерів з використанням алюмінієво-композитної конструкції
SL 2021-го року побудований на архітектурі, яка є абсолютно новою розробкою Mercedes-AMG, з конфігурацією сидінь 2+2. Шасі, виконане у вигляді полегшеної алюмінієво-композитної конструкції, складається з алюмінієвої просторової рами з самонесучою конструкцією. Така конструкція гарантує максимально високу жорсткість і таким чином є ідеальною основою для точної динаміки руху, високого рівня комфорту, оптимальної комплектації та спортивних пропорцій кузова. Нова конструкція кузова – як і у випадку першого SL 1952 – буквально виникла на аркуші білого паперу: жодної деталі не було запозичено у попереднього SL або іншої моделі, наприклад, родстера AMG GT.
Метою при створенні архітектури кузова було врахувати характерний для AMG спортивний стиль водіння з акцентом на поперечну та поздовжню динаміку та одночасно задовольнити високі вимоги до комфорту та безпеки. У новому SL інтелектуальне поєднання матеріалів забезпечило максимально високу жорсткість і при цьому низької маси. Оптимізовані перерізи матеріалів конструкції та глибоко опрацьована форма компонентів створюють можливості для забезпечення комплексного комфорту та використання обладнання для безпеки, а також застосування м'якого складаного даху. Серед матеріалів, що використовуються, алюміній, магнієві сплави, композиційні матеріали на волокнистій основі і сталь, з якої, наприклад, виготовлена рама лобового скла. У поєднанні з дугами безпеки, що миттєво висуваються у разі аварії через задні сидіння, вона забезпечує захист у разі перекидання.
На відміну від попередньої моделі, жорсткість конструкції кузова зросла тут на 18 відсотків. Поперечна жорсткість на 50 відсотків перевищує і без того видатний показник родстера AMG GT. А поздовжня жорсткість вища на 40 відсотків. Маса самої конструкції кузова складає близько 270 кг. У поєднанні з низьким розташуванням центру ваги цілеспрямоване застосування полегшених конструкцій сприяє оптимальній динаміці руху.
Активна аеродинаміка – заради ідеального балансу та високої економічності
Одним із ключових пунктів при розробці нового SL було досягнення високої аеродинамічної ефективності, а саме: ідеально збалансованого співвідношення між низьким коефіцієнтом аеродинамічного опору та зниженням величини підйомних сил. Тут у нагоді став багатогранний експертний досвід участі Mercedes-AMG в автоспорті, а також комплексне застосування активних аеродинамічних елементів на передній та задній частинах кузова. Всі елементи, що оптимізують обтічність кузова, органічно інтегровані в дизайн екстер'єру. Низка додаткових заходів знизила коефіцієнт аеродинамічного опору до значення Cx = 0,31 – що є відмінним результатом для відкритих спорткарів.
Аеродинаміка автомобіля SL задовольняє високим комплексним вимогам щодо стійкості під час руху, аеродинамічного опору, охолодження та шуму від зустрічних потоків повітря. Незалежно від того, піднятий дах чи складений, характер автомобіля та його ходові якості залишаються незмінними. Збалансована аеродинаміка дозволяє нейтралізувати критичні ситуації на дорозі, наприклад, при раптовому об'їзді перешкоди на високій швидкості.
Система регулювання повітряного потоку AIRPANEL – вперше у двокомпонентному варіанті
Результатом роботи над аеродинамікою стало цікаве технічне рішення – двокомпонентна активна система регулювання повітряного потоку AIRPANEL. Перший компонент керує вертикальними ламелями, що ховаються за нижнім повітрозабірником у нижній частині переднього бампера. Другий компонент знаходиться за верхнім повітрозабірником і має горизонтальні ламелі. Зазвичай ламелі перебувають у закритому стані. Таке положення зменшує аеродинамічний опір та дозволяє цілеспрямовано відводити повітря у бік днища кузова. Тим самим додатково зменшуються підйомні сили передньої осі. Лише після того, як на певних компонентах буде досягнуто температури заданих значень, а також виникне особливо підвищена потреба в охолоджувальному повітрі, ламелі відкриються (у разі другої системи – лише при швидкості понад 180 км/год) і забезпечать подачу максимальних об'ємів повітря до теплообмінників.
Ще одним активним компонентом системи є висувний задній спойлер, органічно інтегрований в кришку багажника. Він змінює своє положення в залежності від умов руху. При цьому програмне забезпечення, що ним керує, враховує масу параметрів: приймається в розрахунок швидкість руху, поздовжнє і поперечне прискорення, а також швидкість обертання рульового колеса. Зі швидкості 80 км/год цей спойлер починає приймати одне з п'яти різних за нахилом положень, щоб підвищити стійкість автомобіля під час руху, або знизити аеродинамічний опір.
Покращенню керованості сприяє і інший активний аеродинамічний елемент, доступний як опція і розташований у днищі кузова перед двигуном. Цей карбоновий профіль вагою близько двох кілограмів реагує на параметри режимів руху AMG, автоматично висуваючись приблизно на 40 мм при швидкості руху 80 км/год. Це викликає так званий ефект Вентурі, який додатково "притискає" автомобіль до траси та зменшує підйомні сили на передній осі. Для водія це позитивно позначається на рульовому управлінні: автомобіль SL точніше входить у повороти і краще зберігає курсову стійкість.
Для SL на вибір пропонується ряд аеродинамічно оптимізованих легкосплавних дисків діаметром 19, 20 або 21 дюйм, які знижують аеродинамічний опір. Особливо ефективним варіантом є 20-дюймові диски з «аерокільцями» із пластику, які ще й знижують загальну масу автомобіля.
Складаний дах: маси – меньше, центр ваги – нижче
Позиціонування нового SL як більш спортивної моделі зумовило рішення використовувати м'який складаний дах з електроприводом замість колишнього металевого складного даху. Маса автомобіля, що зменшилася на 21 кг, і центр ваги, що знизився у результаті цього, позитивно позначаються на динаміці і керованості. Вивільнене місце та Z-подібне складання дозволили відмовитися від традиційної кришки короба м'якого складаного верху. Завдяки кришці на своїй передній дузі відкинутий складаний дах у кінцевому своєму положенні сховається врівень з кузовом. Одночасно перед конструкторами стояло завдання зберегти високу пристосованість автомобіля до повсякденної експлуатації та зразковий рівень акустичного комфорту. Тришаровий складаний верх складається з туго натягнутої зовнішньої оболонки, ретельно опрацьованої оббивки стелі та інтегрованої між ними шумоізоляційної вставки з високоякісного матеріалу щільністю 450 г/м2.
Опускання та підняття даху займає лише близько 15 секунд і можливе при швидкості руху до 60 км/год. Управління складаним верхом здійснюється з панелі перемикачів на центральній консолі або за допомогою сенсорного мультимедійного дисплея, на якому відображатиметься анімація, що ілюструє стадії процесу підйому та опускання м'якого верху.
Двигун, коробка передач та повний привід: велика різноманітність та більше вибору, ніж раніше
На момент виходу на ринок новий SL буде представлений двома моделями з 4,0-літровим бітурбованим двигуном AMG V8 у різних за потужністю модифікаціях. Ці силові агрегати збираються на підприємстві в Аффальтербасі за принципом "Одна людина, один двигун". Двигун флагманської моделі SL 63 4MATIC+ (витрата палива у змішаному циклі: 11,8-12,7 л/100 км, викиди CO₂ у змішаному циклі: 268-288 г/км) розвиває потужність 430 кВт (585 к. с.) і забезпечує максимальний крутний момент 800 Н∙м у широкому діапазоні від 2500 до 4500 об/хв. З 0 до 100 км/год він розганяється всього за 3,6 секунди, а максимальна швидкість сягає 315 км/год. У випадку моделі SL 55 4MATIC+ (витрата палива у змішаному циклі: 11,8-12,7 л/100 км, викиди CO₂ у змішаному циклі: 268-288 г/км) агрегат V8 видає потужність 350 кВт (476 к. с.) і максимальний крутний момент 700 Н∙м. З місця до 100 км/год у SL 55 4MATIC+ розганятиметься за 3,9 секунди, а максимальна швидкість складе 295 км/год.
Для застосування в SL даний двигун отримав новий масляний піддон, по-новому розташований охолоджувач наддувного повітря, а також активну систему вентиляції картера двигуна. Впускні та випускні канали були оптимізовані для ще більш ефективної зміни заряду, а канали відведення відпрацьованих газів у коробку каталізатора та бензиновий фільтр сажі були збільшені. Підвищити потужність у SL 63 4MATIC+ конструкторам вдалося, в першу чергу, за рахунок більш високого тиску наддуву та підвищеної витрати повітря, а також завдяки модифікації програмного забезпечення двигуна. В цілому, цей восьмициліндровий агрегат захоплює своєю екстраординарною потужністю із забезпеченням солідного тягового зусилля у всьому діапазоні обертів, причому в поєднанні з максимально можливою економічністю, що дозволяє знизити витрату палива і рівень викидів.
В розробці – гібрид Performance
Пізніше буде представлений також SL із потужним гібридним приводом Performance. Мета стратегії AMG E PERFORMANCE – запропонувати електрифіковану силову установку, яка підвищує динаміку, але є максимально економічною.
Муфта зчеплення мокрого типу для коробки передач
Коробка передач AMG SPEEDSHIFT MCT 9G поєднує властивість забезпечувати емоційно яскравий досвід перемикання передач з дуже коротким їх перемиканням і спеціально адаптована до вимог нового SL. Гідротрансформатор замінено тут на муфту зчеплення мокрого типу. Вона зменшує масу конструкції та за рахунок меншої інерції мас покращує реакцію на зміну положення педалі газу, особливо при розгоні під час руху та при змінах навантаження.
Більше тягового зусилля та стійкості під час руху: повністю регульований повний привід AMG Performance 4MATIC+
Вперше за свою майже 70-річну історію автомобіль SL стає доступним із приводом усіх чотирьох коліс. Обидві моделі із двигуном V8 на серійній основі оснащуються технологією повного приводу AMG Performance 4MATIC+. Ця інтелектуальна система поєднує в собі переваги різних концепцій приводу: розподіл приводу, що повністю змінюється, між передньою і задньою осями забезпечує оптимальний рівень тягового зусилля при близькій до фізичної межі динаміки, а також високу стійкість під час руху і безпеку руху за будь-яких умов.
Підвіска та гальма: багатоважільна передня підвіска, активна поперечна стабілізація кузова та оптимальне уповільнення
На серійній основі автомобіль SL 55 4MATIC+ оснащується сталевою пружинною підвіскою AMG RIDE CONTROL – новою розробкою з особливо ефективними алюмінієвими амортизаторами та гвинтовими пружинами полегшеної конструкції. Вперше серійний автомобіль Mercedes-AMG отримує багатоважільну передню підвіску з п'ятьма важелями, що повністю розташовані в межах обода колеса. Це значно покращує кінематику. На задній осі колеса також спрямовує п'ятиважільна конструкція.
У SL 63 4MATIC+ дебютує інноваційна підвіска AMG ACTIVE RIDE CONTROL з активною гідравлічною поперечною стабілізацією кузова. Найбільше нововведення тут полягає у тому, що активні гідравлічні елементи, замінивши собою традиційні механічні стабілізатори поперечної стійкості, за секунди компенсують крен кузова нового SL. Ця система дозволяє досягти оптимальної стійкості автомобіля у повороті та оптимальної його реакції на зміни напрямку навантаження при забезпеченні властивої AMG керованості, чи це стосується динаміки, точності кермового керування або зворотного зв'язку для водія. Одночасно вона підвищує комфорт під час руху по прямій та при проїзді нерівностей на дорозі.
Кращі показники уповільнення та точну його міру гарантує гальмівна система AMG підвищеної потужності з композитними дисками. Вона вражає коротким гальмівним шляхом, чіткою реакцією на натискання педалі гальма та високою стабільністю своєї роботи навіть за екстремальних навантажень. Нові композитні гальмівні диски легші за попередні і потребують менше місця, яке використовується тепер для ще більш ефективного охолодження гальмівних механізмів. Нововведенням тут є також орієнтована у бік обертання перфорація: поряд з додатковою економією на масі та більш ефективним відведенням тепла це рішення вигідно відрізняється швидшою реакцією в умовах вологості, а також більш ефективним очищенням гальмівних колодок після здійснення гальмівних маневрів.
Активне підрулювання коліс заднього моста – це маневреність плюс стійкість під час руху
Вперше за свою довгу історію автомобіль SL на серійній основі оснащується активною функцією підрулювання коліс заднього моста. Залежно від швидкості руху задні колеса підрулюються або в протилежну (при швидкості до 100 км/год), або в ту ж сторону (при швидкості понад 100 км/год), що і передні колеса. Таким чином, ця система забезпечує рівною мірою динамічну і стабільну керованість – саме ті якості, які без функції підрулювання коліс заднього моста, опиняються в конфлікті одна з одною. Серед інших переваг кращий контроль автомобіля, а також менше зусилля на обід рульового колеса, оскільки рульове управління передніми колесами має більше передатне відношення.
Шість режимів руху та AMG DYNAMICS: від комфортабельних до динамічних налаштувань
Шість режимів руху AMG DYNAMIC SELECT "Slippery", "Comfort", "Sport", "Sport+", "Individual" та "RACE" (останній входить до базової комплектації моделі SL 63 4MATIC+, а для SL 55 4MATIC+ він доступний у складі пакету AMG DYNAMIC PLUS як опція) забезпечують широкий діапазон зміни характеристик автомобіля, від комфорту до динаміки. Окремі режими руху пропонують індивідуальні відчуття за кермом, що точно адаптовані під різні умови руху. Функціональною особливістю моделей SL стали також можливості AMG DYNAMICS у рамках режимів руху AMG DYNAMIC SELECT. Ця інтегрована система регулювання динаміки руху розширює стабілізуючі функції системи ESP®, дозволяючи їй через втручання у регулювання повного приводу, в характеристику рульового керування та додаткові функції системи ESP® підвищувати маневреність автомобіля.
Програма комплектації автомобілів SL – велика різноманітність для створення індивідуального вигляду
Деталі оснащення та безліч опцій формують широкий спектр можливостей індивідуалізації для урахування різних побажань клієнтів – від спортивної динаміки до розкішної елегантності. Серед них дванадцять варіантів лакофарбового покриття кузова, включаючи два ексклюзивні для SL кольори «гіперсиній металік» та «MANUFAKTUR Монца сірий магно», три варіанти кольору складаного даху, а також безліч варіантів дизайну колісних дисків. Для надання вигляду автомобіля більшої елегантності або динамічності на вибір пропонуються три дизайн-пакети зовнішнього оздоблення. SL 55 4MATIC+ на серійній основі комплектується 19-дюймовими легкосплавними дисками AMG із багатоспицевим дизайном сріблястого або матового чорного кольору на вибір. SL 63 4MATIC+ отримує 20-дюймові легкосплавні диски AMG з дизайном "5 подвійних спиць". Палітра колісних дисків містить у результаті дев'ять різних варіантів. Серед них дві аеродинамічно оптимізовані 20-дюймові опції з дизайном "5 подвійних спиць" або з багатоспицевим дизайном. Довершують програму 21-дюймові легкосплавні диски AMG з дизайном «10 спиць» та 21-дюймові ковані диски AMG з дизайном «5 подвійних спиць», в обох випадках – у двох кольорах.
Допоміжні системи та MBUX: інтелектуальні помічники
Використовуючи безліч датчиків, камер та радар, допоміжні системи відстежують дорожню ситуацію та простір навколо родстера. За потреби ці інтелектуальні помічники зможуть відреагувати миттєво. Тут, як і у випадку автомобілів Mercedes C-Класу та S-Класу актуального покоління, підтримку водію надають безліч нових або розширених систем – наприклад, у таких повсякденних ситуаціях, як адаптація швидкості руху, підтримання безпечного інтервалу, рульове управління та зміна смуги руху. У разі небезпеки системи допомагають реагувати на загрозу зіткнення з урахуванням конкретної ситуації. Принцип роботи систем, завдяки новій концепції індикації, візуалізується на комбінації приладів.
Нова індикація на комбінації приладів у повноекранному режимі зрозумілим чином представляє принцип роботи тієї чи іншої допоміжної системи. Водію у віртуалізованому вигляді будуть показані його автомобіль, смуги руху, розмітка на них, а також інші учасники дорожнього руху: легкові автомобілі, вантажівки та велосипедисти. На основі такого відображення навколишнього середовища візуалізується стан системи та принцип роботи допоміжних систем. Нова анімована індикація допоміжної системи базується на 3D-зображенні, яке формується у режимі реального часу.
Цікаві цифри та факти
Нова концепція габаритів з конфігурацією сидінь 2+2 надає цьому автомобілю атлетичних пропорцій та підвищує його пристосованість до повсякденної експлуатації.
Новий SL створений на новітній архітектурі для родстерів із застосуванням композитно-алюмінієвої конструкції. Жодна деталь його нефарбованого кузова не запозичена у попередньої моделі чи інших представників модельного ряду компанії.
Вперше за 70 років своєї історії SL пропонується з повним приводом: система AMG Performance 4MATIC+ розподіляє крутний момент між передніми і задніми колесами у повністю регульованому режимі.
Функція підрулювання коліс заднього мосту одночасно підвищує маневреність та стійкість під час руху, а також вперше застосовується в автомобілі SL.
Два варіанти двигуна AMG V8 на момент виходу на ринок. Будуть також й інші модифікації, у тому числі потужний гібрид E PERFORMANCE.
М'який складаний дах, оснащений електрогідравлічним приводом, опускається і піднімається в повністю автоматичному режимі приблизно за 15 секунд, причому в обох випадках – при швидкості руху не вище 60 км/год.
Нахил мультимедійного дисплея із сенсорним управлінням регулюється на кут від 12 до 32 градусів за допомогою електроприводу.
Інтелектуальний голосовий асистент "Привіт, Мерседес!" розуміє до 28 мов.
На момент виходу на ринок новий SL буде доступний у дванадцяти колірних варіантах, серед яких п'ять варіантів фарбування типу «металік» і шість варіантів фарбування MANUFAKTUR, а також будуть доступні три різні колірні рішення для складаного даху.
Цифровізація: головна панель може відображати до восьми варіантів дизайну екрана.