Хетчбек

Зручний супутник на кожен день.

Детальніше про моделі

Седан

Такий,‌ ‌як‌ ‌ти.‌

Детальніше про моделі

Хетчбек

Спортивна функціональність

Детальніше про моделі

Седан

Ласкаво просимо до зони комфорту.

Детальніше про моделі

Універсал

Ласкаво просимо до зони комфорту.

Детальніше про моделі

Coupé

Нове купе CLA

Детальніше про моделі

Coupé

Mercedes-Benz CLE Coupe

Детальніше про моделі

Cabriolet

Mercedes-Benz CLE Cabriolet

Детальніше про моделі

Седан

Новий седан Mercedes-Benz Е-Класу

Детальніше про моделі

Універсал

Новий універсал Mercedes-Benz E-Класу

Детальніше про моделі

G-Class

Легендарний позашляховик.

Детальніше про моделі

Новий G-Class

Новий Mercedes-Benz G-Class

Детальніше про моделі

GLB FL

Новий Mercedes-Benz GLB

Детальніше про моделі

SUV

Привабливий. На будь-якій дорозі.

Детальніше про моделі

Купе

Новий Mercedes-Benz GLС купе.

Детальніше про моделі

SUV FL

Новий Mercedes-Benz GLE SUV

Детальніше про моделі

Coupe FL

Новий Mercedes-Benz GLE Coupe.

Детальніше про моделі

Mercedes-Benz GLS FL

Новий Mercedes-Benz GLS

Детальніше про моделі

Mercedes-Maybach FL

Новий Mercedes-Maybach GLS

Детальніше про моделі

Mercedes-Benz S-Class

Новий рівень сучасної розкоші

Детальніше про моделі

Maybach

Новий рівень сучасної розкоші

Детальніше про моделі

Новий родстер Mercedes-AMG

Відродження зірки.

Детальніше про моделі

Мінівен

Зроби свій хід.

Детальніше про моделі

4-Door Coupé

Заяви про себе.

Детальніше про моделі

EQA

Для нового покоління.

Детальніше про моделі

EQA FL

Для нового покоління.

Детальніше про моделі

EQB

Електрична мобільність у новому вимірі.

Детальніше про моделі

EQB FL

Електрична мобільність у новому вимірі.

Детальніше про моделі

EQC

Новий досвід водіння.

Детальніше про моделі

Седан

Це для всіх органів почуттів.

Детальніше про моделі

SUV

Новий рівень універсальності.

Детальніше про моделі

EQS

Cвіт нових можливостей.

Детальніше про моделі

EQS SUV

Новий   EQS SUV   від   Mercedes-Benz.

Детальніше про моделі

Двигуни AMG

Двигун AMG V8 з робочим об'ємом 5,5 л

Досвід AMG в створенні гоночних автомобілів чітко проявляється і в даному двигуні. У його циліндрах працюють алюмінієві поршні, що охолоджуються зі спеціальних масляних форсунок. Завдяки чому вони навіть при максимальному навантаженні зберігають оптимальну температуру. Крім того, комбіновані розподільні вали, двухпоточна система впуску повітря і регульований впускний колектор забезпечують ідеальне наповнення циліндрів. 400 Н ∙ м з резерву номінального крутного моменту в 510 Н ∙ м стають доступні вже при 2000 об / хв. Легкий дотик до педалі акселератора піднесе водієві сюрприз у вигляді вражаючого тягового зусилля, створюваного об'ємистим атмосферним двигуном. Потужний, але при цьому легкий восьмициліндровий двигун вагою всього в 172 кг забезпечує оптимальний розподіл маси в автомобілі, що і зумовлює його відмінну керованість.

5,5-літровий двигун AMG V8 з механічним нагнітачем

Створивши двигун V8 з механічним нагнітачем, фахівці Mercedes-AMG задали нові стандарти. Вражає не тільки його продуктивність, а й те, як здійснюється віддача потужності в розрахунку на максимальну динаміку, без придушення при цьому величезного потенціалу ємністю 8-циліндрового агрегату. Невід'ємною ознакою такого двигуна є наявність технічних інновацій. В даному випадку між рядами циліндрів розміщується механічний нагнітач. Два алюмінієвих вала - один з них з тефлоновим покриттям - нагнітають в камери згоряння до 1850 кг повітря в годину, обертаючись з частотою 23000 об / хв. Причому механічний нагнітач не працює безперервно, а включається за допомогою електромагнітного зчеплення в залежності від числа обертів двигуна і стану заряду. Все це відбувається майже миттєво, так що при будь-якому натисканні на педаль газу практично не відчувається ніякої затримай. У компактний модуль нагнітача вбудований охолоджувач наддувочного повітря, який ефективно охолоджує повітря перед впуском його в камери згоряння. Низькотемпературний вузол охолодження, потужний витяжний вентилятор системи водяного охолодження двигуна і окремий масляний радіатор забезпечать двигуну з наддувом роботу в оптимальному температурному діапазоні при будь-яких умовах.

Двигун AMG V8 з робочим об'ємом 6,3 л

Щоб побудувати такий двигун необхідний, по-перше, чималий досвід в створенні гоночних автомобілів. По-друге - наші високотехнологічні динамічні стенди для випробування двигунів. При цьому не варто недооцінювати й особливі інструменти - вправні руки досвідчених механіків. Щоб забезпечити оптимальну подачу повітря в камери згорання, потрібен великий перетин повітряних каналів і оптимізація всіх воздуховодних деталей аж до самих циліндрів. Тому впускні канали розташовуються тепер набагато вертикальніше, ніж зазвичай, а клапани управляються за допомогою тарілчастих штовхачів. Оптимізований впуск повітря здійснюється через впускний колектор змінної довжини, який виконаний з магнієвого сплаву і оснащений двома інтегрованими дросельними заслінками. Цю запатентовану технологію пропонує тільки Mercedes-AMG. Нарешті, ми бачимо тут ще одну деталь, яка використовувалася тільки на гоночних автомобілях - закриту нижню частину картера двигуна для більш жорсткої опори і зменшення пульсаційних втрат. Результатом таких технологічних зусиль стало те, що даний агрегат AMG V8 являє собою найпотужніший в світі восьмициліндровий атмосферний двигун.

Шестилітровий бітурбірованний двигун AMG V12

Двигуни AMG славляться також і своїми високими показниками крутного моменту. Проте, бітурбірованний агрегат AMG V12 відкриває в цьому плані абсолютно нові горизонти. Він видає вражаючі 1200 Н ∙ м вже при 2000 об / хв, які довелося за допомогою електроніки обмежити на рівні 1000 Н ∙ м. Майже безмежний потенціал його потужності. Щоб домогтися таких результатів, майже кожна суттєва деталь двигуна повинна була піддатися глибокої модифікації як з точки зору розмірів, так і з точки зору матеріалу виготовлення. Двом аспектам було приділено при цьому особливу увагу: витраті повітря в циліндрі і охолодженню двигуна. Так, завдяки великому виконання корпусу турбіни і компресора, а також крильчатки в обох турбонагнітачем, в циліндри подається надзвичайно багато повітря. Причому з оптимальним тиском наддуву в 1,5 бар. розподільні вали з великим ходом й ідеально скоординованими фазами газорозподілу дозволяють клапанам на стороні впуску довше залишатися відкритими. Для охолодження поршнів в кожному циліндрі передбачена одна форсунка, яку живить масляний насос з надзвичайно високою пропускною спроможністю. Масляний і водяний радіатори в поєднанні з надзвичайно великим низькотемпературним охолоджуючим пристроєм гарантуватимуть постійно високе знімання потужності навіть в умовах екстремальної експлуатації двигуна.

 Міжнародний сайт Mercedes-AMG