Двигун AMG V8 з робочим об'ємом 5,5 л
Досвід AMG в створенні гоночних автомобілів чітко проявляється і в даному двигуні. У його циліндрах працюють алюмінієві поршні, що охолоджуються зі спеціальних масляних форсунок. Завдяки чому вони навіть при максимальному навантаженні зберігають оптимальну температуру. Крім того, комбіновані розподільні вали, двухпоточна система впуску повітря і регульований впускний колектор забезпечують ідеальне наповнення циліндрів. 400 Н ∙ м з резерву номінального крутного моменту в 510 Н ∙ м стають доступні вже при 2000 об / хв. Легкий дотик до педалі акселератора піднесе водієві сюрприз у вигляді вражаючого тягового зусилля, створюваного об'ємистим атмосферним двигуном. Потужний, але при цьому легкий восьмициліндровий двигун вагою всього в 172 кг забезпечує оптимальний розподіл маси в автомобілі, що і зумовлює його відмінну керованість.
5,5-літровий двигун AMG V8 з механічним нагнітачем
Створивши двигун V8 з механічним нагнітачем, фахівці Mercedes-AMG задали нові стандарти. Вражає не тільки його продуктивність, а й те, як здійснюється віддача потужності в розрахунку на максимальну динаміку, без придушення при цьому величезного потенціалу ємністю 8-циліндрового агрегату. Невід'ємною ознакою такого двигуна є наявність технічних інновацій. В даному випадку між рядами циліндрів розміщується механічний нагнітач. Два алюмінієвих вала - один з них з тефлоновим покриттям - нагнітають в камери згоряння до 1850 кг повітря в годину, обертаючись з частотою 23000 об / хв. Причому механічний нагнітач не працює безперервно, а включається за допомогою електромагнітного зчеплення в залежності від числа обертів двигуна і стану заряду. Все це відбувається майже миттєво, так що при будь-якому натисканні на педаль газу практично не відчувається ніякої затримай. У компактний модуль нагнітача вбудований охолоджувач наддувочного повітря, який ефективно охолоджує повітря перед впуском його в камери згоряння. Низькотемпературний вузол охолодження, потужний витяжний вентилятор системи водяного охолодження двигуна і окремий масляний радіатор забезпечать двигуну з наддувом роботу в оптимальному температурному діапазоні при будь-яких умовах.
Двигун AMG V8 з робочим об'ємом 6,3 л
Щоб побудувати такий двигун необхідний, по-перше, чималий досвід в створенні гоночних автомобілів. По-друге - наші високотехнологічні динамічні стенди для випробування двигунів. При цьому не варто недооцінювати й особливі інструменти - вправні руки досвідчених механіків. Щоб забезпечити оптимальну подачу повітря в камери згорання, потрібен великий перетин повітряних каналів і оптимізація всіх воздуховодних деталей аж до самих циліндрів. Тому впускні канали розташовуються тепер набагато вертикальніше, ніж зазвичай, а клапани управляються за допомогою тарілчастих штовхачів. Оптимізований впуск повітря здійснюється через впускний колектор змінної довжини, який виконаний з магнієвого сплаву і оснащений двома інтегрованими дросельними заслінками. Цю запатентовану технологію пропонує тільки Mercedes-AMG. Нарешті, ми бачимо тут ще одну деталь, яка використовувалася тільки на гоночних автомобілях - закриту нижню частину картера двигуна для більш жорсткої опори і зменшення пульсаційних втрат. Результатом таких технологічних зусиль стало те, що даний агрегат AMG V8 являє собою найпотужніший в світі восьмициліндровий атмосферний двигун.
Шестилітровий бітурбірованний двигун AMG V12
Двигуни AMG славляться також і своїми високими показниками крутного моменту. Проте, бітурбірованний агрегат AMG V12 відкриває в цьому плані абсолютно нові горизонти. Він видає вражаючі 1200 Н ∙ м вже при 2000 об / хв, які довелося за допомогою електроніки обмежити на рівні 1000 Н ∙ м. Майже безмежний потенціал його потужності. Щоб домогтися таких результатів, майже кожна суттєва деталь двигуна повинна була піддатися глибокої модифікації як з точки зору розмірів, так і з точки зору матеріалу виготовлення. Двом аспектам було приділено при цьому особливу увагу: витраті повітря в циліндрі і охолодженню двигуна. Так, завдяки великому виконання корпусу турбіни і компресора, а також крильчатки в обох турбонагнітачем, в циліндри подається надзвичайно багато повітря. Причому з оптимальним тиском наддуву в 1,5 бар. розподільні вали з великим ходом й ідеально скоординованими фазами газорозподілу дозволяють клапанам на стороні впуску довше залишатися відкритими. Для охолодження поршнів в кожному циліндрі передбачена одна форсунка, яку живить масляний насос з надзвичайно високою пропускною спроможністю. Масляний і водяний радіатори в поєднанні з надзвичайно великим низькотемпературним охолоджуючим пристроєм гарантуватимуть постійно високе знімання потужності навіть в умовах екстремальної експлуатації двигуна.