Компанія «АвтоКапітал», офіційний імпортер Mercedes-Benz в Україні, повідомляє про надходження в дилерську мережу оновленого Mercedes-AMG GT 4-Door Coupé – підвищений комфорт під час руху, розширений вибір комплектацій та ексклюзивна спецверсія, що надає ще більше індивідуальності. Для клієнтів доступні для замовлення усі 4 версії купе AMG GT 4-Door: 43, 43 4MATIC+, 53 4MATIC+ та найпотужніший серійний автомобіль підрозділу AMG – 63 S E Performance Plug-in-Hybrid.
Популярне у всьому світі 4-дверне купе AMG GT стало ще більш індивідуальним, тим самим зміцнивши свої позиції як ідеального автомобільного компаньона у будь-якій життєвій ситуації. Ексклюзивна спецверсія підкреслює багатогранний характер чотиридверного спортивного автомобіля. Вона пропонує розширений вибір коліс, оббивки, оздоблення, кольорів кузова та переналаштовану підвіску з ще ширшим діапазоном між спортивністю та комфортом. Завдяки широким оновленням 4-дверне купе AMG GT має найсучасніші технології. Нововведення включають оновлені допоміжні системи, панель приладів з широкоформатним дисплеєм, що встановлюється серійно, включаючи мультимедійну систему MBUX з властивою AMG індикацією та функціями. Нові моделі дебютували із 6-циліндровими двигунами.
Третій повністю розроблений Mercedes-AMG автомобіль є продовженням історії успіху. 4-дверне купе AMG GT відкрило нові групи клієнтів та викликало велику симпатію до бренда. Воно поєднує в собі найвищу динаміку спорткара AMG GT з підвищеною повсякденною практичністю завдяки чотирьом дверям та місткості до п'яти осіб. Продумана пневмопідвіска, функція активного підрулювання коліс заднього мосту, повний привід, що повністю регулюється, і сучасна загальна концепція надихають покупців у всьому світі. Враховуючи, що автомобіль є рекордсменом, який показав найкращий час на гоночній трасі Нюрбургрінг «Північна петля», стає очевидним, що технології та точне налаштування знаходяться на найвищому рівні та визначають стандарти у своєму сегменті.
Модель також задала новий рівень оформлення інтер'єру завдяки високоякісному та точному дизайну всіх поверхонь та компонентів, інноваційним елементам управління дисплеєм, кнопкам на рульовому колесі та численним конфігураціям сидінь та обладнання. Ця модель вже пропонувала вражаючий набір варіантів індивідуального налаштування для цього сегмента – від трьох конфігурацій сидінь у задній частині та набору пакетів обладнання до індивідуальних опцій, притаманних AMG. Тепер додалися додаткові привабливі варіанти.
Дизайн версій із 6-циліндровими двигунами залишається незмінним, але передня частина кузова може бути опціонально адаптована до зовнішнього вигляду версій із 8-циліндровими двигунами.
Для всіх моделей доступні три нові кольори кузова: спектральний синій металік, спектральний синій (матове покриття) та білий кашемір magno (матове покриття). Всього доступно п'ять матових покриттів, п'ять відтінків «металік» та два однотонні кольори. Ще більш спортивного вигляду автомобілю надає пакет AMG Night II (опція). Вертикальні ламелі в облицюванні решітки радіатора AMG пофарбовані в колір темний хром. Логотип AMG, зірка Mercedes та позначення моделі, виконані у чорному кольорі, розставляють яскраві акценти у задній частині автомобіля. Те саме стосується і шильдиків на передніх крилах. Також новинкою є комбінація пакету Night та пакету зовнішнього оздоблення карбоном.
Ще більше комфорту та спортивності завдяки новій системі регулювання амортизаторів із двома клапанами
Переналаштована підвіска AMG RIDE CONTROL+, як і раніше, базується на багатокамерній пневмопідвісці у поєднанні з адаптивною системою регулювання амортизаторів з електронним керуванням. Ця система амортизації абсолютно нова: вперше використовуються два так звані клапани обмеження тиску. Ці клапани, що регулюються плавно та розташовані поза амортизатором, дозволяють ще точніше налаштувати силу амортизації відповідно до різних умов і режимів руху: один клапан регулює хід відбою, тобто силу, що виникає при розтисканні пружини, а інший – хід стиснення при стисненні пружини. Регулювання ходу відбою та стиску відбувається незалежно один від одного. Ця технологія дозволяє, з одного боку, підвищити комфорт, а з іншого – зробити динаміку руху ще більш спортивною. В результаті водій та пасажири практично повністю захищені від нерівностей дороги. При цьому кузов автомобіля залишається максимально стабілізованим.
Блок управління системою регулювання підвіски аналізує дані, у тому числі дані від датчиків прискорення та положення колеса, щоб за кілька мілісекунд відрегулювати силу амортизації для кожного колеса відповідно до ситуації. Інженери-розробники AMG змогли значно збільшити різницю між спортивністю та комфортом, у тому числі за рахунок збільшення діапазону між характеристиками мінімальної та максимальної сили амортизації та забезпечення ще більшої гнучкості поля характеристик. Використовуючи два регулюючих клапани, амортизатор може регулювати силу амортизації у всьому діапазоні коливань колеса. Завдяки особливій конструкції клапанів амортизатор швидко та чуйно реагує на зміну дорожнього покриття та умов руху.
Водій може попередньо вибрати базове налаштування за допомогою режимів руху AMG DYNAMIC SELECT: одним натисканням кнопки характеристики керованості змінюються, наприклад, від повної динаміки в режимі Спорт + до плавного руху в режимі Комфорт. Крім того, налаштування має 3 рівні регулювання за допомогою спеціальної кнопки незалежно від режимів руху.
Крім того, клієнтам тепер доступний ще більш широкий вибір коліс AMG. Сюди відносяться 20-дюймові легкосплавні колісні диски з дизайном «10 подвійних спиць» або філігранно-спортивні 21-дюмові ковані диски з дизайном «5 подвійних спиць». За бажанням тепер можна замовити фарбовані в червоний колір гальмівні супорти для версій із 6-циліндровими двигунами.
Широкий вибір елементів оснащення салону
Оновлення інтер'єру також спрямоване на забезпечення ще більшої індивідуальності. Нові кольори підкреслюють спортивний або розкішний вигляд 4-дверного купе AMG GT: наприклад, нова комбінація шкіри наппа Exklusiv кольору «сірий титан pearl/чорний» з контрастною декоративною строчкою жовтого кольору або благородної шкіри наппа Exklusiv кольору «трюфель/чорний» з оздобленням STYLE (ромбовидне прострочення). На додаток до популярних двоколірних сидінь, портфоліо оздоблення салону розширюють п'ять додаткових кольорів шкіри наппа Exklusiv з оздобленням STYLE: коричневий «Сієна», класичний червоний, яхтовий синій, глибокий білий та сірий «Нева». Кольорові комплектації повністю відповідають передні та задні сидіння, а також підлокітники у дверях та обід рульового колеса. Килимки зі шкіряною окантовкою відповідного кольору та вишитим логотипом AMG доповнюють вишуканий стиль ручної роботи.
Нове рульове колесо AMG Performance з дизайном у вигляді подвійних спиць
Відчутна візуальна привабливість забезпечується новим кермовим колесом AMG Performance завдяки ефектному дизайну у вигляді подвійних спиць та органічно, без найменших стиків, інтегрованим кнопкам. Сплощений знизу обід рульового колеса, обтягнутий шкірою наппа або шкірою наппа/мікрофіброю DINAMICA, має опціональний обігрів. Крім цього, всередині обода схована підкладка з датчиками для розпізнавання присутності рук на кермі. За відсутності рук водія на рульовому колесі протягом певного періоду часу буде запущено каскад попереджувальних сигналів, який за подальшої бездіяльності водія активує в результаті систему екстреної зупинки.
Візуальною особливістю є кнопки, органічно інтегровані в поверхні горизонтальних подвійних спиць. Тактильні підказки у сфері символів полегшують користування перемикачами. Через ліву сенсорну поверхню на верхніх спицях рульового колеса здійснюється керування комбінацією приладів, через правий сенсорний майданчик – мультимедійним дисплеєм. На нижніх спицях розміщуються елементи керування для системи Tempomat/DISTRONIC (ліворуч) та телефоном/гучним зв'язком/регулюванням рівня гучності (праворуч).
Доступні серійно кнопки AMG на рульовому колесі мають тепер ще чіткіші дисплеї з новими піктограмами, і обидві стали тепер круглими. Завдяки новому дизайну важливими функціями керування автомобілем, а також режимами руху можна керувати як завжди, не знімаючи рук з рульового колеса. За допомогою алюмінієвих перемикачів, розташованих ліворуч та праворуч під ободом рульового колеса, можна вручну перемикати передачі коробки AMG SPEEDSHIFT MCT 9G. Ці перемикачі стали тепер більшими – щоб ще точніше спрацьовувати – і розташувалися нижче.
У клієнтів також з'явився широкий вибір декоративних елементів оздоблення салону. Новинкою є опціональне оздоблення пористою деревиною кольору «антрацит» для панелі приладів і облицювання дверей, а також для центральної консолі, де вона поєднується з окантовкою кольору «срібляста тінь», тим самим підкреслюючи як спортивний, так і розкішний вигляд 4-дверного спорткара.
Розкіш для індивідуальності: спецверсія з багатим пакетом оснащення
Ексклюзивна спецверсія доступна для всіх варіантів двигунів та серійно оснащується стайлінг-пакетом "V8". Ексклюзивне забарвлення кузова кольором темного дорогоцінного каменю «червоний рубеліт» демонструє впевнену екстравагантність, яка ідеально поєднується з пакетом зовнішнього оздоблення в глянцевому хромованому виконанні та новими 21-дюймовими кованими дисками AMG з дизайном «5 подвійних спиць», пофарбованими у сріблястий колір з поліруванням. Світлова ілюмінація у серійній комплектації довершує характер екстер'єру, що підкреслює стиль життя власника.
Панорамний дах (опція) пропускає багато світла в салон, обтягнутий шкірою наппа Exklusiv кольору "сірий "Нева". З ним гармонує кермо AMG Performance, оброблене шкірою наппа кольору «сірий "Нева"/чорний». Нові декоративні елементи, оброблені сірим ясенем з пористою структурою, підсвічування порогів у колір кузова та шильдик AMG Edition на панелі приладів підкреслюють загальне враження розкоші салону.
Ключові характеристики:
Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ |
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Plug-in Hybrid |
|
Двигун |
3,0-літровий R6 з турбокомпресором та електричним додатковим компресором |
4,0-літровий V8 Mercedes-AMG із подвійним наддувом |
Робочий об’єм |
2999 см3 |
3.982 cм3 |
Потужність |
320 кВт (435 к.с.) при 6100 об/хв |
470 кВт (639 к.с.) при 5500-6100 об/хв |
Дод. потужність стартер-генератора |
16 кВт (22 к.с.) |
E-Drive: 150 кВт (204 к.с.) |
Макс. крутний момент |
520 Н∙м при 1800-5800 об/хв |
900 НМ при 2500-4500 об/хв |
Дод. крутний момент стартер-генератора |
250 Н∙м |
320 Нм |
Привід |
Повний привід AMG Performance 4MATIC+ з повністю регульованим розподіленням крутного моменту |
4x4 (AWD) |
Коробка передач |
AMG SPEEDSHIFT TCT 9G |
AMG SPEEDSHIFT MCT 9G |
Витрата палива у змішаному циклі |
8,6-8,7 л/100 км1 X,X л/100 км |
12,0 л/100 км1 |
Викиди CO2 у змішаному циклі |
196-198 г/км1 |
н/д |
Клас енергоекономічності |
D |
н/д |
Розгін від 0 до 100 км/год |
4,5 с |
2,9 с |
Максимальна швидкість |
285 км/год |
316 км/год |
Вартість EUR, від |
129 482 |
211 735 |
Наведені дані є показниками викидів CO2, що розраховані згідно NEDC у відповідності до ст. 2 № 1 Регламенту (ЄС) 2017/1153. Показники витрати палива були розраховані на основі цих даних.
Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ |
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Plug-in Hybrid |
|
Витрата палива у змішаному циклі |
9,2-10,0 л/100 км2 X,X л/100 км |
11,5 л/100 км2 |
Викиди CO2 у змішаному циклі |
209-226 г/км2 |
111 г/км (витрата заряду АКБ (чистий електрорежим)2 180 г/км (розрахунковий, змішаний цикл) 2 |
Наведені дані є показниками викидів CO2, що розраховані згідно WLTP у відповідності до ст. 2 № 1 Регламенту (ЄС) 2017/1153. Показники витрати палива були розраховані на основі цих даних.
Mercedes-AMG GT 43 |
Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ |
|
Двигун |
3,0-літровий R6 з турбокомпресором та електричним додатковим компресором |
3,0-літровий R6 з турбокомпресором та електричним додатковим компресором |
Робочий об’єм |
2999 см3 |
2999 см3 |
Потужність |
270 кВт (367 к.с.) при 5500-6100 об/хв |
270 кВт (367 к.с.) при 5500-6100 об/хв |
Дод. потужність стартер-генератора |
16 кВт (22 к.с.) |
16 кВт (22 к.с.) |
Макс. крутний момент |
500 Н∙м при 1800-4500 об/хв |
500 Н∙м при 1800-4500 об/хв |
Дод. крутний момент стартер-генератора |
250 Н∙м |
250 Н∙м |
Привід |
Задній привід |
Повний привід AMG Performance 4MATIC+ з повністю регульованим розподіленням крутного моменту |
Коробка передач |
AMG SPEEDSHIFT TCT 9G |
AMG SPEEDSHIFT TCT 9G |
Витрата палива у змішаному циклі |
8,3-8,6 л/100 км3 X,X л/100 км |
8,6-8,7 л/100 км3 |
Викиди CO2 у змішаному циклі |
189-196 г/км3 |
196-198 г/км3 |
Клас енергоекономічності |
C |
D |
Розгін с 0 до 100 км/год |
5,0 с |
4,9 с |
Максимальна швидкість |
270 км/год |
270 км/год |
Вартість EUR, від |
110 426 |
114 123 |
Наведені дані є показниками викидів CO2, що розраховані згідно NEDC у відповідності до ст. 2 № 1 Регламенту (ЄС) 2017/1153. Показники витрати палива були розраховані на основі цих даних.
Mercedes-AMG GT 43 |
Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ |
|
Витрата палива у змішаному циклі |
9,2-10,0 л/100 км4 X,X л/100 км |
9,2-10,0 л/100 км4 |
Викиди CO2 у змішаному циклі |
209-226 г/км4 |
209-226 г/км4 |
Наведені дані є показниками викидів CO2, що розраховані згідно WLTP у відповідності до ст. 2 № 1 Регламенту (ЄС) 2017/1153. Показники витрати палива були розраховані на основі цих даних.